Herbaciane zestawy dostępne będą aż w 8 wariantach, tj. z 8 różnymi kubkami, które zostały zaprojektowane przez konsumentów a zwycięskie projekty wyłonione w drodze ogólnopolskiego konkursu. Już od listopada będzie można zebrać swoją własną kolekcję limitowanej edycji fioletowych kubków Irving.
Herbata jest jednym z tych napojów, po które w ponure, zimne dni sięgamy najchętniej. Teraz możemy wybrać ulubiony kubek, uprzyjemni chwile relaksu i odprężenia. W atrakcyjnych zestawach znajdują się kubki z limitowanej serii (każdy ma swój indywidualny numer seryjny) w aż 8 wzorach, wybranych spośród ponad 11 000 projektów nadesłanych przez konsumentów. Są wśród nich m.in. kubki z uroczymi postaciami typu Manga, w stylu japońskim, surrealistycznym, czy też z wizualizacją wielkiego miasta nocą.
Zestawy promocyjne Irving z porcelanowym kubkiem dostępne są w dwóch wariantach: z czarną herbatą Irving Daily Classic w opakowaniu po 100 saszetek, o bogatym smaku i aromacie i głębokiej bursztynowej barwie; w zestawie z 3 herbatami w opakowaniach po 25 saszetek: czarną - Irving Daily Classic, zieloną - Irving Pure Green – o delikatnym smaku oraz Irving Earl Grey – czarną aromatyzowaną bergamotą z wyraźną cytrynową nutą.