|
Dzięki najnowszym produktom z linii „Pomysł na…” ulubione dania Polaków: skrzydełka i żeberka będą nie tylko pyszne, ale też znacznie zdrowsze, bo przygotowane bez dodatku tłuszczu. Pieczone w dołączonym do opakowania woreczku nie stracą swej soczystości, absorbując cały aromat ziół i przypraw. Czas spędzony w kuchni i sklepie skrócimy do absolutnego minimum, a nasza rodzina będzie cieszyć się nie tylko wspaniałym posiłkiem, ale i naszą obecnością. Marzenie? Już nie!
„Pomysł na... Soczyste skrzydełka z miodem" oraz „Pomysł na... Soczyste żeberka" to kolejne propozycje linii „Pomysł na…” w dwuczęściowym opakowaniu. Znajdziemy w nich woreczki foliowe do pieczenia oraz oryginalnie dobrane kompozycje przypraw i ziół potrzebnych do nadania potrawie pełnego smaku i aromatu. Produkty przeznaczone są do przygotowywania dwóch bardzo lubianych przez Polaków rodzajów mięs – skrzydełek drobiowych i żeberek.
„Pomysł na... Soczyste skrzydełka z miodem" i „Pomysł na... Soczyste żeberka” to sposób na wyśmienite, zdrowe dania i oszczędność czasu. Lista zakupów ograniczona jest jedynie do mięsa, które chcemy upiec. Wszystkie dodatki zawarte są w torebce z produktem, nie trzeba więc tracić czasu na dobór odpowiednich przypraw i ich mieszanie. Dzięki woreczkowi, naczynie, w którym potrawa jest pieczona pozostaje czyste i unikamy uciążliwego szorowania zapieczonego sosu i przypraw.
Zaproponowany przez markę WINIARY sposób pieczenia nie wymaga dodawania tłuszczu, dzięki czemu mięso zachowuje cenne składniki odżywcze. Dodatkowo mięso pieczone w sosie własnym absorbuje smak i zapach przypraw, przez co jest nie tylko soczyste i delikatne, ale też wyjątkowo aromatyczne. Danie to, podane z sałatką i ziemniakami lub pieczywem, jest pełnowartościowym posiłkiem dla całej rodziny.
Oba produkty nie zawierają konserwantów, glutaminianu sodu oraz sztucznych barwników.
„Serię produktów Pomysł na… z woreczkiem rozpoczęliśmy od Pomysłu na… Soczystego kurczaka. Koncept bardzo spodobał się konsumentkom – w ciągu kilku miesięcy jego udziały w rynku wzrosły do 20%, a Soczystego kurczaka zaczęły kupować nawet osoby, które w ogóle nie używały tego typu produktów. W efekcie wzrosła penetracja całej kategorii a Pomysł na.. Winiary został liderem na rynku detronizując Fix Knorra” – Agata Balcerowska, Group Product Manager, Dział Wyrobów Kulinarnych, Nestlé Polska.
„Pomysł na... Soczyste skrzydełka z miodem" oraz „Pomysł na... Soczyste żeberka" pojawią się w sklepach pod koniec czerwca 2009. Ich sugerowana cena to 3,2 PLN.
autor: / źódło: / opracowanie:
Winiary
|