|
Coś dla oczu i coś dla podniebienia
Kolejną znacząca inwestycją, podjętą przez Zieloną Budkę w sezonie 2009 jest zmiana opakowań większości produktów firmy na znacznie bardziej atrakcyjne i praktyczne. Nową oprawę zyskały zarówno tegoroczne nowości produktowe Zielonej Budki w segmentach produktów impulsowych i familijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży już w poprzednim sezonie. Każdy produkt został poddany szczegółowej analizie, aby kształt i kolor pudełka oraz grafiki na opakowaniach jak najlepiej oddawały jego charakter. Dzięki temu nowe opakowania lodów Zielonej Budki są znacznie bardziej atrakcyjne, przyciągają spojrzenie oryginalnym designem i wyróżniają się w sklepowych witrynach. Dodatkowym atutem projektów są tabelki z wartościami odżywczymi i kalorycznymi oraz opis składu każdego z lodów Zielonej Budki, ważne szczególnie dla alergików i osób dbających o linię. Foliowe opakowania lodów impulsowych wykonano techniką pozwalającą na łatwe wyjęcie smakołyku, zaś pudełka lodów familijnych wyposażono w specjalne zamki bezpieczeństwa, gwarantujące świeżość mrożonych deserów.
„Opracowanie nowych opakowań planowane było już od pewnego czasu, powstrzymywała nas jedynie obawa przed utratą lojalności Klientów, przyzwyczajonych do znanego od lat designu lodów Zielonej Budki. Z drugiej strony zdajemy sobie jednak sprawę, że często o wyborze decyduje atrakcyjny wygląd produktów a konkurencja nie śpi, dlatego w tym roku większość lodów dostępna będzie już w nowych opakowaniach. Praca nad projektami była niezwykle satysfakcjonująca, a efekt przeszedł nasze oczekiwania. Dlatego myślę, że stali klienci z dumą sięgną po ulubione lody Zielonej Budki, a atrakcyjny wygląd produktów skłoni do spróbowania naszych smakołyków także innych wielbicieli lodów. Wszystkie produkty w nowej odsłonie powinny być dostępne w sklepach do końca kwietnia.” – dodała Katarzyna Rylska. pracach nad projektami nowych opakowań brały udział aż cztery Agencje, wspierane przez Zespół pracowników Zielonej Budki. Większość opakowań została wyprodukowana w Polsce, ale także w Izraelu, Belgii i we Włoszech, a koszt całego przedsięwzięcia szacowany jest na około 1 milion złotych.
Nowy logotyp, nowe opakowania i … nowe produkty. Na nowy sezon Zielona Budka wprowadza do sprzedaży aż pięć nowych lodów impulsowych i cztery oryginalne propozycje deserów familijnych. Wszystkie inspirowane gustami konsumentów i trendami na rynku lodów. "Wzbogaciliśmy segment lodów familijnych o bardzo oryginalne, wręcz nowatorskie smaki i desery, skierowane do wszystkich grup konsumentów. Na wyjątkową uwagę zasługują Lody nocą – pierwsze na polskim rynku gotowe desery z segmentu Premium w intrygujących opakowaniach oraz Lody Premium w siedmiu klasycznych smakach, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury. Rodzina Lodów Tradycyjnych Zielonej Budki zyskała nowy smak – białej czekolady, zaś desery Impresja dostępne są w nowej kompozycji - marcepanowej. Dla najmłodszych szykujemy żelowe lody Gibbon o smaku galaretki malinowej lub tutti-frutti, a prognozowanym hitem są czekoladowo-śmietankowe łaciate lody Muuucia, które podbiją serca wszystkich smakoszy lodów. Kobiety oraz osoby dbające o linię na pewno chętnie sięgną po Smoothie - pierwsze na rynku idealnie kremowe lody sorbetowe oraz Happy Twist – połączenie lodów mlecznych z sorbetami. W segmencie lodów gastronomicznych wprowadzamy nowe oryginalne smaki i kompozycje: marcepanu z czekoladą, czekolady z sorbetem pomarańczowym, toffi z sosem toffie, mocca z sosem kawowym oraz czekolady z chili i sosem wiśniowym. Głównym założeniem tegorocznej strategii Zielonej Budki jest rozszerzanie oferty o oryginalne smaki i kombinacje lodowe oraz produkty z segmentu Premium. Z nowym wizerunkiem firmy i dopracowaną ofertą produktową jesteśmy gotowi na otwarcie lodowego sezonu 2009.” – podsumowała Katarzyna Rylska.
|