Ta sukienka – czyste szaleństwo – noszona przez piosenkarkę Francoise Hardy, zaznaczyła początek pasjonującej przygody pomiędzy złotem, a światem mody. „Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości”, twierdzi projektant, który teraz bardziej niż kiedykolwiek, dzięki nowemu męskiemu zapachowi 1 MILLION powraca do starożytnego świata.
Paco Rabanne był jednym z pierwszych, którzy podjęli wyzwanie i zmierzył się z góry wyrobioną opinią o delikatnym i subtelnym świecie zapachów. Trzy lata po stworzeniu domu mody Rabanne, kreator wprowadził na rynek dwa zapachy dla kobiet, które zupełnie zrewolucjonizowały stereotypowe myślenie o perfumach – Calandre i Metal. Nazwa perfum Calandre przez wielu była mylnie kojarzona z nazwą zderzaka samochodowego. W rzeczywistości jednak słowo wywodziło się od „Calandros” - co oznacza człowieka, który chciał być równy z bogiem. W 1973 r. z myślą o mężczyznach Paco Rabanne opracował nową formułę zapachu, bazującą na nutach paproci. Ten oryginalny i zmysłowy zapach, nazwany PACO RABANNE pour Homme okazał się absolutnym hitem.
Sukces zaowocował powstanie kolejnych perfum – ULTRAVIOLET, XS i Black XS, z których każde nosiły „znamię” talentu Paco Rabanne - zapachy za każdym razem zaskakujące swą oryginalnością, zawsze z najwyższej półki. Dla projektanta 1 MILLION jest niczym więcej jak punktem zwrotnym - numerem 1 na nowej drodze myślenia.
„40 lat temu, wierzyłem, że przeniesienie zapachu do świata krawiectwa jest logiczną kontynuacją i uzupełnieniem moich dotychczasowej działalności jako projektanta.” Paco Rabanne
W spocie reklamowym 1 Million – jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszyscy odnajdują odpowiednie role. Raz jeszcze trafiamy do czasów, kiedy prawdziwa męskość powraca. Z nieskrywaną przyjemnością bierzemy udział, w wielkim powrocie uwodzenia. Uwodzenia, które idzie ręka w rękę z gierkami, historyjkami, fantazjami i pragnieniem… tworząc ogromne pole dla wyobraźni. Mężczyzna powraca do swych najskrytszych fantazji takich jak: testowanie luksusowych samochodów, polowanie na piękne kobiety, wszystkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności… na pokaz. Spot został zrealizowany z niezaprzeczalnym poczuciem humoru – główny bohater radośnie używa i nadużywa swojego uroku, aby zdobyć wszystko czego zapragnie – tylko na kliknięcie palców, bez potrzeby proszenia. Bawmy się więc… nadchodzi nowy model mężczyzny, który ma milion rzeczy do zdobycia. „Mężczyzna zmienił się. Po okresie zwątpienia, konieczne jest ponowne podkreślenie jego męskości. Paco Rabanne