Często mówi się, że siła pomysłu leży w jego prostocie. Butelka zapachu 1 MILLION doskonale odzwierciedla tę myśl. „Nie mogło być nic prostszego i bardziej elokwentnego co w tak oczywisty sposób odzwierciedlałoby nazwę i historię zapachu” – twierdzi Paco Rabanne, kiedy zobaczył projekt. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Niezwykle proste i piękne opakowanie zapachu 1 Million jest dziełem Noe Duchaufour–Lawrence, którego projekt wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Wykształcony rzeźbiarz Noe Duchaufour–Lawrence sięgnął do świata architektury i metalu, aby zreinterpretować motyw sztabki złota w swój własny sposób. „Ten unikalny projekt odnosi się również swą formą do kwadratów i prostokątów domina, których użyłem do wykonania mojej słynnej złotej sukni.” Paco Rabanne
Piękną, nieskazitelną forma opakowania, jest hiper-nowoczesną reinterpretacją klasycznej formy sztabki złota. Projektując logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki, Noe Duchaufour–Lawrence zaczerpnął inspirację z dawnej, zachodniej kaligrafii. Dzięki temu projekt doskonale ujawnia zapach zaklęty w perfumeryjnym kodzie. Wszystko to sprawia, że flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem – czego pożądamy bardziej – opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego.
Wyobrażanie sobie zapachu, jest jak pełna niespodzianek przygoda. To jak wejście na drogę, nie mając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Historia każdego zapachu Rabanne ma w sobie nieco radości i tajemniczości. 1 Million jest bardzo specyficznym zapachem - ma w sobie nieodgadnioną do dziś tajemnicę. „To jest dziwny zapach, pełen dobrych wibracji”- stwierdza Paco Rabanne. 1 Million jest jak utwór muzyczny skomponowany wspólnie przez Christopher Raynaud, Olivier Pescheux i Michael Girard. „Lubię moje zapachy, ponieważ są świeże na początku, później się strukturyzują, uwalniając moc wibracji i kontrastów”- twierdzi Paco Rabanne. 1 Million zaczyna się radośnie serią świecący i błyszczących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swoim urokiem. Później w nucie serca zapach staje się bardziej intensywny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompozycji pikantnych nut tworząc kombinację uderzających kontrastów, wyrafinowanej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kombinację najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W rezultacie końcowym wyczuwamy nie jeden zapach, ale kaskadę, tworzącą oryginalną i wyrazistą woń.
Produkt jest dostępny w pojemnościach: Woda toaletowa 50 ml – cena: 199 zł, Woda toaletowa 100 ml – cena: 265 zł
Ponadto w skład nowej linii zapachowej dla mężczyzn wchodzą: emulsja po goleniu – cena: 182, dezodorant w sprayu – cena: 86 zł, dezodorant w sztyfcie – cena: 83 zł