|
Takie cechy przypisują produktom markowym Polacy, którzy uczestniczyli w badaniu "Co Polacy sądzą o marce 2006". Badania są częścią trzeciej edycji ogólnopolskiego projektu edukacyjnego "Wybierz Markowe" zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. "Zobacz w marce przyjaciela" to hasło kampanii rozpoczynającej się 30 sierpnia.
W kampanii udział bierze 11 polskich i międzynarodowych marek, które łączą bliskie relacje z konsumentem. Relacje oparte na zaufaniu i otwartości, są to marki: Bella, Blend a med, Brise, Chappi, Felix, Kamis, Lipton, Ludwik, Nutella, Vegeta i Vizir. A w tym projekcie połączyła je ponadto wspólna idea towarzysząca hasłu "Zobacz w marce przyjaciela".
Trzecia edycja projektu "Wybierz Markowe" stawia sobie za cel, promowanie wartości związanych z marką takich jak jakość, bezpieczeństwo, czy zaufanie. Dyskutowane będą dwa główne wątki, pierwszy - związany z aspektami społecznymi postrzegania marek i ich wpływem na życie Polaków oraz drugi - ekonomiczny, odnoszący się do wpływu produktów markowych na rozwój gospodarki i przemysłu - mówi Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia ProMarka.Kampanię wspierają eksperci: dr hab. Dominika Maison, psycholog, specjalista w zakresie badań konsumenckich reprezentująca Uniwersytet Warszawski i Dom Badawczy Maison oraz Tomasz Wiśniewski, specjalista w zakresie wycen przedsiębiorstw i marek, partner w firmie doradczej KPMG.
Częścią kampanii "Wybierz Markowe" są ogólnopolskie badania przeprowadzone po raz drugi z inicjatywy Stowarzyszenia ProMarka przez TNS OBOP - "Co Polacy sądzą o marce 2006". Badania mają na celu poznanie kierunków zmian w postawach i deklaracjach polskich konsumentów wobec produktów markowych oraz zbadanie zagadnienia związanego z podejmowaniem decyzji zakupowych.
|