|
wyczuwa naciski oraz ruchy, umożliwiając zabawę przy ekranie telewizora.
Mata znajduje zastosowanie w wielu grach na konsolę Wii, w przypadku Wii Fit Game, używana jest do jogi oraz aerobiku. Pomysł stanowi kontynuację długofalowej polityki Nintendo – produkcję prostych, lecz innowacyjnych gier dla każdego. Szczególną popularność zyskują gry, umożliwiające udział w wirtualnym meczu piłki nożnej czy skokach narciarskich.
„Zdajemy sobie sprawę, z tego, że gracza łatwo znudzić”, mówi Satoru Iwata, prezes Nintendo. „Aby fenomen Wii nie zniknął, staramy się powiększać społeczność graczy.”
Faktycznie – gry tworzone przez Nintendo zyskują popularność wśród osób starszych i kobiet. Grupy te stanowiły dotychczas niewielki odsetek graczy. W celu dalszej ekspansji, japońska firma postanowiła stworzyć Wii Ware – internetowy serwis, służący do pobierania gier i oprogramowania na konsolę.
Kolejny powód sukcesu Nintendo, to zastosowanie zaawansowanej technologii w konkurencyjnej konsoli Sony PlayStation 3, która wprawdzie zapewnia doskonałą grafikę, lecz podnosi koszty i sprawia, że produkcja gier trwa dłużej niż w przypadku Wii.
Nintendo Wii Fit Game od 1 grudnia będzie dostępna w Japonii, w cenie 75$, zaś na światowe rynki trafi w 2008 roku.
autor: / źódło: / opracowanie:
4Press
|