|
to według najnowszych badań osiem typów współczesnych konsumentów, których osobowość ma wpływ na dokonywane przez nich zakupy.
W kwietniu 2007r. na zlecenie producenta chusteczek uniwersalnych Velvet zostało przeprowadzone badanie ankietowe oceniające wpływ stylu życia konsumentów na dokonywany przez nich wybór najnowszych opakowań chusteczek w pudełkach marki Velvet. Z badań wynika, że zainteresowania konsumentów mogą określić, kim tak naprawdę są i jakie mają preferencje użytkownicy poszczególnych typów pudełek.
Kategoria chusteczek uniwersalnych jest bardzo emocjonalna. Osoby, które posiadają chusteczki w pudełku w domu, mogą poczuć bezpieczeństwo, ale także piękno wnętrz. Często to szczegóły odzwierciedlające naszą osobowość decydują o tym, co pięknie. Dlatego nowe zwory opakowań chusteczek Velvet inspirują wnętrza po to, aby każdy w swoim domu zawsze czuł się komfortowo.
Z badań wynika, że najwięcej badanych osób to delikatni, wrażliwi i odpowiedzialni wielbiciele klasyki. Są to ludzie odpowiedzialni i dają innym poczucie bezpieczeństwa, gdyż bije od nich aura harmonijnej dojrzałości. Inni z reguły dobrze czują się w ich towarzystwie, a zwłaszcza osoby, które potrzebują wsparcia i chcą rozwinąć skrzydła.
autor: / źódło: / opracowanie:
Velvet
|