|
Wymarzony dom osób należących do tej grupy prawdopodobnie nawiązuje wystrojem do dworku. Obowiązują w nim naturalne materiały najlepiej takie, które znajdują się w okolicy. Kolorystyka jest ciepła i radosna. Wzory proste wykonane naturalnymi metodami, bez wykorzystywania zaawansowanych technologii. Dlatego właśnie wybierają one do swoich wnętrz klasyczne wzory opakowań chusteczek Velvet.
Nieco sentymentalni domatorzy o wyrobionym guście to wg badania druga pod względem wielkości grupa konsumentów. Osobom należącym do niej zależy, by ich dom był urządzony w dobrym guście. Preferowane przez nich przestrzenie to współcześnie wykończone jasne, pastelowe wnętrze wyposażone zarówno w elementy stylowe, jak i nowoczesne. Jednak potrzeba nowoczesnych, praktycznych rozwiązań sąsiaduje z ich sentymentalną chęcią gromadzenia zabytkowych pamiątek. Do stylowych wnętrz domów i mieszkań osoby należące do tej kategorii te wybierają najczęściej opakowania chusteczek Velvet w białe róże i misie.
Badanie przeprowadziła dr Joanna Kwaśniewska, psycholog społeczny, pracownik naukowo - dydaktyczny Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, specjalista w zakresie kreatywności organizacji i szkoleń/ konsultingu CPS (Creative Problem Solving). Autorka i współautorka m.in. takich publikacji, jak „Climate for creativity in Polish companies: Does a new market economy need new ideas?”, czy „Zachowania twórcze w organizacjach, a stanowisko, wielkość i typ własności firmy”.
autor: / źódło: / opracowanie:
Velvet
|