|
"Polscy konsumenci są otwarci na pojawiające się na rynku nowości, chętnie wybierają innowacyjne produkty. Kuchnia polska jest coraz bardziej urozmaicona, również dzięki bogatej ofercie produktowej dostępnej na rynku. Jesteśmy dumni, że dotychczasowe sery z linii Arla Apetina Feta zyskują uznanie konsumentów i są rozpoznawalne wśród innych tego typu produktów. W przyszłości chcemy oferować polskim konsumentom produkty wytwarzane z naturalnych, zdrowych składników, nowatorskie w swojej formie oraz dające inspiracje i zadowolenie.” - mówi Gabriela Gaweł, Marketing Manager w firmie Arla Foods.
W 2005 r. sery Arla Apetina Feta w kostkach z bazylią i oregano w wersji light zdobyły pierwsze miejsce w konkursie ,,Lider Forum 2005”*, w kategorii ,,Sery Miękkie”.
*Organizatorem konkursu ,,Lider Forum 2005” jest wydawnictwo Nathusius Investments. Konkurs jest organizowany na łamach magazynów Forum Mleczarskie oraz Forum Słodko Słone. Ideą konkursu jest wyłonienie najlepszych, w opinii polskich handlowców, produktów spożywczych. Kryteria oceny podlegają subiektywnemu odczuciu handlowców - pracowników nowoczesnych i tradycyjnych kanałów dystrybucji, do których docierają magazyny. Konkurs LIDER FORUM 2005 jest szansą dla produktów, które nie zawsze są liderami sprzedaży jednak mimo to wyróżniają się na rynku nowatorską technologią, ciekawą szatą graficzną oraz wygodą opakowania, interesującą kampanią marketingową, prostotą zastosowania kulinarnego lub oryginalnym smakiem. Uczestnikami konkursu mogą być firmy - producenci i/lub dystrybutorzy - zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
|