|
Zielona Budka, producent jednych z najbardziej lubianych przez Polaków lodów w Polsce już po raz kolejny (po Laurze Konsumenta 2005) został uhonorowany tytułem przyznanym przez konsumentów.
TNS OBOP przeprowadził wśród Polaków coroczne badanie w celu wyłonienia Produktów Roku 2006 spośród nowych lub unowocześnionych produktów wprowadzonych na rynek w okresie od 1 października 2004 r. do 30 września 2005 r. Produkt Roku w każdej kategorii został wskazany na podstawie wyniku indeksu zbudowanego w oparciu o dwie miary: odsetek osób wskazujących dany produkt jako najbardziej atrakcyjny w danej kategorii produktów oraz procent respondentów zadowolonych z danego produktu.
Zwycięskim Produktem Roku w kategorii „Lody” okazały się Bakaliowe Lody Tradycyjne 1L Zielonej Budki, z których satysfakcję wyraziło aż 84% badanych użytkowników. Najwięcej pozytywnych ocen zebrały one wśród kobiet w wieku 30-59 lat, mieszkających w dużych miastach. Co ciekawe, produkt zdobył uznanie 87% badanych określanych jako „wrażliwych na nowości”.
Badanie wykazało, że cechami produktu, na które respondenci zwracali uwagę wybierając najlepszy ich zdaniem produkt były: opakowanie, trwałość, jakość, innowacyjność, dostępność oraz towarzyszące akcje marketingowe.
Oferta Lodów Tradycyjnych Zielonej Budki obejmuje szereg klasycznych i różnorodnych smaków: lody bakaliowe, czekoladowe, malaga, orzechowe, waniliowe, stracciatella, truskawkowe czy sułtańskie. Produkty dostępne są w całej Polsce w 1l opakowaniach w cenie 8,50 zł (sugerowana cena detaliczna).
Produkty Roku wyłonione zostały w badaniu przeprowadzonym na 5-tysięcznej, reprezentatywnej grupie konsumentów przez instytut badawczy TNS OBOP w styczniu 2006 r.
|