|
wirtualny sklep, prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową czterech pierścieni, a dodatkowo zapewnia osobistego doradcę i obsługę na najwyższym poziomie. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnego handlu, z całą gamą cyfrowych innowacji. Dzięki temu, Audi City staje się kluczowym dla koncernu z Ingolstadt laboratorium prowadzonych wirtualnie działań sprzedażowych. Pierwszy salon Audi City uruchomiony został w roku 2012 i od tego czasu cztery pierścienie, będąc pionierem na tym przyszłościowym polu, ciągle poszerzają i rozwijają tą przynoszącą sukcesy koncepcję.
Miejsca, w których salony Audi City witają swych gości, to absolutny przełom jeśli chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – od Berlina, Londynu czy Paryża po Stambuł i Pekin. Na niedużej powierzchni salonu, prezentowane są wszystkie modele znajdujące się w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód w swych naturalnych wymiarach.
Technika pomaga klientom zobaczyć wybrane auto w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwallu, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Z pomocą powerwall’a możliwe jest też przeprowadzenie indywidualizacji takiego samochodu na setki sposobów.
Audi City pozwala doświadczyć wszystkich zalet marki z Ingolstadt, bez stresu związanego z kupnem. W tym miejscu nie ma absolutnie znaczenia, czy odwiedzająca salon osoba przyszła by „posurfować” w świecie Audi, czy chce zasięgnąć informacji o najnowszych rozwiązaniach technicznych i usługach spod znaku czterech pierścieni, czy zawitała tu by skonfigurować i od razu zamówić swoje wymarzone Audi. Co więcej, każdy gość tego innowacyjnego salonu ma do swej dyspozycji pełne spektrum usług oferowanych w każdym salonie tradycyjnym, ponieważ z punktu widzenia organizacji procesu sprzedaży, Audi City określić można jako „wartość dodaną” do konwencjonalnego salonu dealerskiego Audi.
Audi AG ciągle rozwija tę pionierską koncepcję. Po uruchomieniu pierwszego salonu Audi City w roku 2012, w pobliżu londyńskiego Piccadilly Circus, ruszyły kolejne: w 2013 swe podwoje otworzył salon w sercu Pekinu, a w 2014 przy Kurfürstendamm w Berlinie.
W maju 2016 Audi City w swej najnowszej odsłonie ruszyło w Stambule. Prezentowane tam wirtualne modele Audi wyglądają jeszcze bardziej realnie, niczym na zdjęciach, a cyfrowe systemy prezentacyjne oszczędzają większe ilości energii, a co za tym idzie zmniejszają koszty funkcjonowania salonu. 14 czerwca 2016r., piąte już Audi City otwarte zostało w Paryżu.
Jednocześnie cztery pierścienie wzmacniają integrację Audi City ze swoją światową siecią dealerską, dostosowując wiele używanych tam systemów i elementów do modułowego użycia w konwencjonalnym salonie samochodowym. Od początku roku 2016, już 30 stacji dealerskich na całym świecie zdecydowało się na adaptację wybranych modułów Audi City do potrzeb własnej działalności handlowej. Zakłada się, że do końca tego roku, takich salonów będzie już około dwustu.
autor: / źódło: / opracowanie:
Audi
|