w portalu  | na forum
szukaj w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
Niemiecki design i technologie połączone z American Way of Life
data publikacji: 11-01-2015 r. | strona: 1 | 2 | 3
Dziesięć ważnych faktów dotyczących światowej premiery Cross Coupé GTE:
portal dla kobiet
serwis o kobietach
młynek do zbóż Mockmill
1. Volkswagen Cross Coupé GTE to Midsize-SUV z napędem hybrydowym V6-plug-in.
2.Cross Coupé GTE łączy niemiecką myśl techniczną i design z motoryzacyjnym „American Way of Life”.
3.Prototypowy SUV wprowadza nowy język designu Volkswagena, opracowany na rynek amerykański.
4.Przód studyjnego modelu pokrytego lakierem w kolorze Grand Pacific Glacier pokazuje, jak będzie wyglądało oblicze nowego amerykańskiego SUVa.
5. Deska rozdzielcza z interaktywną funkcją sterowania gestami otwiera nowy wymiar jakości obsługi i przekazywania informacji.
6.Silnik 3.6 V6 FSI (206 kW), dwa silniki elektryczne (40 kW i 85 kW) i napęd na wszystkie koła z „elektrycznym wałem Kardana”.
7.Moc systemowa 265 kW i zasięg 70 MPGe[1] (w cyklu mieszanym).
8.Ekstremalnie sportowy „tryb GTE”, zero emisji na dystansie do 20 mil (32 kilometry) w trybie elektrycznym.
9.Studyjny model z pięcioma miejscami siedzącymi oferuje na długości 190,8 cali (4,85 metra) doskonały komfort podczas długich podróży.
10.Volkswagen będzie produkował siedmioosobowego Midsize-SUVa od końca 2016 roku w amerykańskim zakładzie w Chattanooga (Tennessee).

Pod koniec 2016 roku Volkswagen of America rozpocznie w Chattanooga (Tennessee) produkcję nowego modelu, jednego z najważniejszych dla przedsiębiorstwa od pięćdziesięciu lat: siedmioosobowego Midsize-SUVa. Trwa końcowe odliczanie do premiery mierzącego około pięciu metrów (ok. 197 cali) wszechstronnego samochodu. Zwiastunem tego nowego bestsellera jest prezentowany przez Volkswagena podczas North American International Autoshow (NAIAS, 12 – 15 stycznia) w Detroit pięcioosobowy Cross Coupé GTE. Jest to ekskluzywny SUV z układem hybrydowym plug-in, napędem na wszystkie koła z „elektrycznym wałem Kardana”, maksymalną mocą systemową 265 kW/360 KM i zasięgiem 70 MPGe. „Cross Coupé GTE jest zwiastunem nowego amerykańskiego języka designu Volkswagena” – stwierdził Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. I dodał – „Studyjny model jest wyjątkowy, mocny, i charakteryzuje się agresywną sylwetką. Wiele z jego detali zdradza, jak wyobrażamy sobie przyszłego seryjnego SUVa przeznaczonego na rynek północnoamerykański. Pod względem koncepcyjnym studyjne auto łączy niemiecką myśl technologiczną i design ze stylem motoryzacyjnego American Way of Life”. A to oznacza wysoką efektywność, czyste i wyraźne linie, logiczną obsługę i doskonałą jakość połączone z przestronnością, znakomitymi osiągami i najwyższym komfortem.

Sportowy i oszczędny. Skrót GTE to oznaczenie koncepcji tego Cross Coupé oraz modeli Volkswagena z napędem hybrydowym plug-in. Są to samochody o sportowym charakterze z nowoczesnymi silnikami. Oferują komfort na długich trasach typowy dla Gran Tourismo (GT), a dzięki silnikowi/silnikom elektrycznym i ładowanej zewnętrznie baterii umożliwiają poruszanie się bez emisji szkodliwych substancji. W Europie pierwszy GTE jest już na rynku, drugi stoi w blokach startowych. Prezentowany w Detroit SUV przez 20 mil (32 kilometry) może być samochodem zeroemisyjnym (zasięgi z napędem elektrycznym w USA i Europie nie są identyczne ze względu na odmienne cykle testowe). Wszystkie modele GTE mogą poruszać się w różnych trybach. W przypadku Cross Coupé GTE są to tryby E (elektryczny), GTE, Hybrid, Offroad i Battery Hold/Battery Charge.

Innowacyjne technologie..Cross Coupé GTE jest trzecią wersją studyjną średniej wielkości SUVa, prezentowaną przez Volkswagena przed rozpoczęciem produkcji seryjnej. Wszystkie trzy samochody koncepcyjne – pokazany w Detroit w styczniu 2013 roku CrossBlue, przedstawiony w listopadzie 2013 roku w Los Angeles CrossBlue Coupé oraz wystawiony teraz na NAIAS Cross Coupé GTE – stanowią fragment szerokiego spektrum wariantów SUVów, jakie są możliwe do zrealizowania na bazie modułowej platformy MQB Volkswagena. Celem przyświecającym projektantom przy ich konstruowaniu było stworzenie w niedalekiej przyszłości SUVa przeznaczonego specjalnie na rynek północnoamerykański.

Wygląd zewnętrzny

Wymiary. Cross Coupé GTE w kolorze niebieskim Grand Pacific Glacier wygląda jeszcze bardziej wyjątkowo, niż modele studyjne zaprezentowane w 2013 roku. Mimo że wszystkie trzy prototypowe SUVy powstały na bazie DNA designu Volkswagena i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, Cross Coupé GTE różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Prezentowany w Detroit samochód koncepcyjny ma długość 190,8 cala (4.847 mm) i wysokość 68,3 cala (1.736 mm). Jego szerokość wynosi 79,9 cala (2.030 mm). Klaus Bischoff opisuje nowe auto następująco: „Ten samochód jest niezwykły z każdej perspektywy. Obojętnie, czy wyobrazimy sobie Cross Coupé GTE na Manhattanie, nad Pacyfikiem w Kalifornii czy w Górach Skalistych – zaprojektowany specjalnie dla USA SUV wszędzie będzie prezentował się doskonale”.

Przód nadwozia. W masywnym i ekskluzywnym wyglądzie zewnętrznym dominuje bardzo czysty układ linii. Precyzyjne krawędzie długiej maski wyglądają jak wycięte laserem. Pokrywa komory silnika na środku jest wyższa niż po bokach, a jej tylne zewnętrzne krawędzie przechodzą w masywne błotniki. Dominującą cechą bardzo wysokiego przodu jest osłona chłodnicy. Bardziej niż w poprzednich wersjach, reflektory, kierunkowskazy i osłona chłodnicy stapiają się w jeden moduł stylistyczny. Podstawową konstrukcję osłony chłodnicy stanowią dwie masywne aluminiowe, poziome listwy (od przodu polerowane, od góry szczotkowane). Listwy zwężają się w kierunku podwójnych diodowych reflektorów co sprawia, że ich kształt przypomina skrzydła. Równie atrakcyjną formę, jak osłona chłodnicy, ma dolny wlot powietrza. Na zewnątrz jest on obramowany czarną, błyszczącą listwą, na środku widać element z polerowanego aluminium, którego zbliżony do skrzydła kształt koresponduje z formą listwy osłony chłodnicy.

>PAGE>Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano między innymi dzięki kompaktowym modułom LED (które w każdym reflektorze stanowią centralny punkt świetlny) oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły reflektorów są odpowiedzialne za światła mijania, wewnętrzne za światła drogowe. Z pewnością każdy zwróci uwagę na niepowtarzalną grafikę świateł dziennych. Składają się one łącznie z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech diodowych „skrzydeł świetlnych”, z których dwa znajdują się na górze w osłonie chłodnicy, a dwa w dolnym wlocie powietrza.

Sylwetka. Przednie, ostre załamanie maski silnika rozpoczyna linię, która rozciąga się po bokach przez przednie błotniki, pod bocznymi szybami i sięga aż do tylnej pokrywy Cross Coupé GTE. Całe nadwozie ma atletyczne proporcje. Przesunięty daleko do tyłu słupek A (i podkreślona w ten sposób długa maska) oraz mocno pochylony słupek C tworzą sylwetkę, która w pełni zdradza sportową ekskluzywność i jednocześnie podkreśla masywność tego dużego SUVa.

Z wizerunkiem tym koresponduje płaszczyzna między wysoką linią okien a nisko umieszczoną linią załamującą światło, tzw. linią charakteru z precyzyjnie zintegrowanymi klamkami drzwi. Linia charakteru przechodzi bezpośrednio w mocno wysunięte na zewnątrz nadkola. Same nadkola podkreślają siłę i wielkość SUVa. W nadkolu po stronie kierowcy znajduje się przyłącze ładowania baterii litowo-jonowej; po drugiej stronie nadwozia w tym samym miejscu znajduje się wlew paliwa. 22-calowe obręcze ze stopu metali lekkich (opony: 285/40) z dziesięcioma połyskującymi ramionami uzupełniają niezwykły wygląd samochodu. W oczy rzucają się także niezwykle krótkie zwisy nadwozia, które gwarantują optymalny kąt najazdowy i zjazdowy w terenie.

Tył nadwozia. Boczna linia charakteru w Cross Coupé GTE przechodzi z tyłu w listwę z polerowanego aluminium. Nad tą listwą umieszczone są diodowe światła tylne w kształcie trapezu. Także z tyłu Cross Coupé GTE nawiązuje do wytycznych północnoamerykańskiego języka designu Volkswagena i także tutaj dominują czyste, poziome linie. W obraz ten harmonijnie wpasowują się tylne światła, wyraźnie poziomy podział pokrywy bagażnika i umieszczone wysoko w sposób charakterystyczny dla SUVów końcówki rur wydechowych, które stanowią element poprzecznej, aluminiowej listwy w zderzaku. Dolną krawędź stanowi umieszczona centralnie osłona podwozia z dyfuzorem.

Równie interesującą formę, jak diodowym reflektorom przednim i światłom dziennym, zespół stylistów Volkswagena nadał diodowym światłom tylnym. Czerwone główne moduły posiadają zróżnicowane osłony (bezbarwne przejrzyste) i obudowy (czarne i chromowane, w obu przypadkach z połyskiem). Nawet zgaszone, tylne światła z wewnętrznymi detalami podejmującymi zewnętrzne kształty modułów świateł, wykazują wyjątkowy, „techniczny” charakter. Po zmroku powstaje wrażenie, jakby pojedyncze segmenty świetlne unosiły się w ciemnej przestrzeni modułów świateł.

Wnętrze

Progresywne i intuicyjne. Cross Coupé GTE stanowi okno, przez które można zobaczyć przyszły design marki Volkswagen. Odnosi się to nie tylko do wyglądu zewnętrznego, także wnętrze studyjnego modelu pokazuje, jak styliści Volkswagena wyobrażają sobie Midsize-SUVa przyszłości. Wizja ta w żadnym przypadku nie oznacza odejścia od aktualnej stylistyki, lecz jest konsekwentnie udoskonaloną wersją dwóch charakterystycznych cech wnętrza Volkswagenów. Pierwszą cechą jest czysty, poziomy podział architektury wnętrza, szczególnie tablicy rozdzielczej. Drugą cechą charakterystyczną wnętrza każdego Volkswagena jest intuicyjna obsługa i logiczny układ wszystkich elementów i systemów. Te założenia Volkswagen będzie konsekwentnie realizował również w czasach interaktywnych systemów obsługowych i Infotainment. Przykładem może być Cross Coupé GTE: tutaj ostateczne przejście z ery analogowej systemów wyposażenia wnętrza do ery w pełni elektronicznej dokonało się z całkowitym zachowaniem tej zasady. Pozytywnych rezultatów nie sposób nie zauważyć: konsekwentnie poziomy podział deski rozdzielczej tworzy czytelną, przestronną, a jednocześnie dokładnie przemyślaną, nowoczesną atmosferę. Aplikacje utrzymane w błyszczącej czerni z precyzyjnie zintegrowanymi wyświetlaczami i elementami chromowanymi wyglądają, jakby były detalami nowoczesnych modułów ekranów dotykowych, a czysta architektura wzorowana na języku formy niemieckiego Bauhausu tworzy całkowicie nową jakość we wnętrzu samochodu.

Wyraźnie podzielona deska rozdzielcza. Pod przednią szybą we wnętrzu studyjnego auta znajduje się poziomy obszar otoczony granatową skórą Nappa. Ciemnoniebieski odcień skóry (Ing Blue) koresponduje z niebieskim lakierem nadwozia (Grand Pacific Glacier). Po bokach skórzana płaszczyzna przechodzi płynnie w dolne obramowanie bocznych okien, pokryte taką samą skórą. Właściwa płaszczyzna Infotainment i obsługowa rozciąga się jak skrzydło przez całą szerokość Cross Coupé GTE. Dominującymi kolorami i materiałami w tej części wnętrza są polerowane aluminium i błyszcząca pleksi w kolorze czarnym Piano, pokryta powłoką odporną na zadrapania. Po bokach znajdują się poziome wloty powietrza wykonane z polerowanego aluminium. Do umiejscowionego na środku deski rozdzielczej ekranu dotykowego systemu Infotainment o rozmiarze 10,1 cala przylegają z prawej i lewej strony po trzy, umieszczone jeden pod drugim, wloty wentylacji.

Ekran dotykowy systemu Infotainment, umieszczony jest wysoko na desce rozdzielczej. Cały ten obszar charakteryzuje całkowicie nowa architektura, a system Infotainment i deska rozdzielcza optycznie stanowią całość.

Wszystkimi funkcjami steruje się przy użyciu ekranu dotykowego. Kierowca ma do dyspozycji cyfrowy Active Info Display, pozwalający na indywidualne ustawienie wyświetlanych treści.


autor: / źódło: / opracowanie:
Volkswagen
ostatnio dodane:


Czym są karotenoidy?Jak uniknąć próchnicy?Ślubny manicureCellulit i rozstępy pokonaneJak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?Zdrowo i bez chemii
pokrewne forum:

Inne sprawy
przeczytaj także:

Miłość to najsilniejszy narkotyk
Jak w 31 dni zwalczyć objawy choroby
Sztuka Shinrin-yoku
Jestem taka piękna
Rekrutacja do małej firmy
Burgery w amerykańskim stylu na grilla
Soczysty kurczak z grilla
Pewnego lata w Szczepankowie
Powerbank duchowy
Dość katolipy!
Czarujący świat Spark Silver Jewelry
Zestaw do masażu antycellulitowego
Czy lojalność wobec pracodawcy popłaca?
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Historia Bez Cenzury powraca z nową książką!
Antyoksydanty w herbacie
Odporność Twojego dziecka na 6+
O co zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
CV do poprawki



zaloguj się aby napisać pierwszy komentarz do artykułu Niemiecki design i technologie połączone z American Way of Life



Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Jak uniknąć próchnicy?
Jak uniknąć próchnicy?
Ślubny manicure
Ślubny manicure
Cellulit i rozstępy pokonane
Cellulit i rozstępy pokonane
Jak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?
Jak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?
Sztuka Shinrin-yoku
Jestem taka piękna
Rekrutacja do małej firmy
Burgery w amerykańskim stylu na grilla
Soczysty kurczak z grilla
Pewnego lata w Szczepankowie
Powerbank duchowy
Dość katolipy!
Czarujący świat Spark Silver Jewelry
Zestaw do masażu antycellulitowego
Czy lojalność wobec pracodawcy popłaca?
Zdrowo i bez chemii
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Historia Bez Cenzury powraca z nową książką!
Antyoksydanty w herbacie
Odporność Twojego dziecka na 6+
O co zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
CV do poprawki
Czekolada i dżem
Technologia cyfrowa niszczy wzrok!
Zdrowa alternatywa dla napojów z cukrem
Zachowaj młody wygląd na dłużej
Wartka akcja, szybkie pościgi i masa śmiechu!
Jak dbać o skórę powiek?
Jak urządzić wnętrze z myślą o pupilu?
Moda ślubna 2018
Dziewczyna we mgle
Zachwycające rzęsy
Mokrego Dyngusa!
Życzenia wielkanocne
Przygotuj śniadanie inaczej niż zwykle!
Wiosenne porządki
Co wielkanocny zajączek przyniesie maluchom?
Sprzątanie wolne od chemii!
Dlaczego warto pić zieloną herbatę na wiosnę?
Test lakierów żelowych
Wody perfumowane - test
Danie na wielkanocny obiad
Wielkanoc na świecie
Jak często trzeba badać wzrok?
Fryzura gotowa w 2 minuty
Makarony – wartościowa baza wiosennego menu
Jak zadbać o swoje ciało wiosną?
Dlaczego warto jeść buraki?
Czym są antyoksydanty i gdzie ich szukać?
Tydzień Czystych Okien
3 rzeczy, których Twoje dziecko nie nauczy się z podręczników
Jak zacząć szukać nowej pracy po zwolnieniu?

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

Zrób sobie super prezent na wakacje! | Polub ByćKobietą na Facebooku

© 2006-2024 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB