Polacy kupują samochody 11% Polaków w wieku 18 i więcej lat planuje w zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego, zaś 6% zamierza dokonać tego zakupu w 2008 roku. |
| |
|
|
TV w długi weekend W czasie tegorocznych długich weekendów statystyczny Polak spędził przed telewizorem prawie 3 godziny 50 minut, czyli średnio o ponad pół godziny więcej w porównaniu do analogicznych okresów w 2007 r. |
| |
|
|
Maleje zadowolenie z pracy Jak wynika z badań TNS OBOP, Polacy są obecnie mniej zadowoleni z pracy, niż to miało miejsce rok temu. |
| |
|
|
Jaką stację wybrać? W ostatnich latach obserwujemy bardzo intensywny rozwój rynku telewizyjnego. W bieżącym roku polscy telewidzowie mogą wybierać spośród ponad 110 stacji polskojęzycznych dostępnych w naszym kraju. |
| |
|
|
Coraz mniej optymizmu Pięciu na dziesięciu Europejczyków (54%) nie oczekuje znaczących zmian w swoim życiu w najbliższych 12 miesiącach, następne... |
| |
|
|
Zdrowie w pigułce Ponad połowa Polaków (54%) powyżej 15 roku życia sięga po multiwitaminy. Od preparatów tego typu oczekują przede wszystkim dostarczenia kompletnego zestawu witamin w jednym produkcie. |
| |
|
|
Używane samochody Tylko 6% Polaków, którzy kupili w 2007 r. samochód na użytek domowy, kupiło auta nowe. Pozostałe 94% zakupiło auta używane, mające średnio ponad 10 lat, głównie sprowadzone z zagranicy. |
| |
|
|
Płeć brzydka nie chce być piękna? Prawie 40% kobiet w roku 2007 używało preparatów poprawiających wygląd skóry, włosów i paznokci w kapsułkach lub tabletkach. |
| |
|
|
Produkt roku 2008 28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. |
| |
|
|
Teleturniej Milionerzy Pierwsze dwa odcinki teleturnieju „Milionerzy” obejrzało w miniony weekend (19-20 stycznia br.) średnio 2,3 mln Polaków (6,5%). |
| |
|
|