Jacy naprawdę są mężczyźni? Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: |
| |
|
|
Kupujemy samochód 7% Polaków w wieku 18 lat i więcej lat planuje zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. |
| |
|
|
Zadowoleni z pracy Według Indeksu Satysfakcji Pracowników, opracowanego zgodnie z metodologią TRI*M , ogólna satysfakcja Polaków z pracy kształtuje się na poziomie 52 punktów i... |
| |
|
|
Co oglądają dzieci? W 2008 r. najmłodsi widzowie (4 - 15 lat) przeznaczyli na oglądanie telewizji średnio 2 godziny 12 minut dziennie. To o godzinę i 14 minut mniej niż statystyczny polski telewidz. |
| |
|
|
Zmagania z grypą Zdecydowana większość Polaków (72%) przynajmniej raz w roku cierpi na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniem - wynika z badania OTC Track realizowanego przez TNS OBOP. |
| |
|
|
Portret polskiego kierowcy Auto polskiego kierowcy to najczęściej Fiat (16%), Volkswagen (14%) lub Opel (14%), o pojemności silnika od 1501 do 2000 cm³ – wynika z badania MotoFinance Track realizowanego przez TNS OBOP. |
| |
|
|
Czy chcemy jeździć na światłach? Sześciu na dziesięciu Polaków (60%) uznaje konieczność jazdy samochodem z włączonymi światłami mijania przez cały rok, przeciwnego zdania jest 35% badanych. |
| |
|
|
Walka z kilogramami Tylko co drugi Polak posiada prawidłową wagę, natomiast aż 46% cierpi na nadwagę lub otyłość. Niemal jedna piąta Polaków (18%) przynajmniej raz w życiu podjęła walkę ze zbędnymi kilogramami. |
| |
|
|
Marzenia Polek Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie BBC Lifestyle wynika, że Polki wiążą swoje największe marzenia z takimi wartościami jak zdrowie (21%) i rodzina (18%). |
| |
|
|
Marka samochodu Co dziewiąty dorosły Polak (11%) planuje w tym roku zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. |
| |
|
|