|
Lodówki Samsung Cool to nie tylko koniec problemów z lodem i szronem. To także funkcjonalne rozmieszczenie szuflad i oszczędność miejsca oraz łatwy dostęp do przysmaków iidealny porządek. Stąd hasło kampanii brzmiące: Rilaks! Tu wszystko jest w porządku i bez rozmrażania.
Kampania będzie trwała do 30 czerwca 2013 roku. Spoty reklamowe pojawią się w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVN 24, TVN Style, TVP1, TVP2 i Polsat. Reklamy lodówki Samsung Cool będzie też można zobaczyć w pismach kobiecych – między innymi w miesięcznikach Olivia oraz Kobieta i życie, a także w tygodnikach Naj czy Tina. Reklamy planowane są też w internecie (Youtube.com, Onet.pl), oraz punktach sprzedaży.
Podczas trwania kampanii lodówki Samsung Cool objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie tych urządzeń i wypełnieniu formularza promocyjnego dostajemy w prezencie dwa funkcjonalne, silikonowe pojemniki, doskonałe do przechowywania żywności. Liczba pojemników jest ograniczona.
Samsung Electronics Polska wykorzystał na potrzeby kampanii spot reklamowy wykonany w technice animacji komputerowej. Zobaczymy w nim Johnnego i Lucy - parę przesympatycznych pingwinów, która opowie o zaletach nowych lodówek Samsung Cool.
Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil. Animację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Human Ark. Z kolei za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i zrealizował dom mediowy Starcom.
|