|
Mając to na uwadze, Shell Polska we współpracy z Paul Klacska Polska, Cityboard Media, Remo-Car, WRD Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, WRD KWP w Poznaniu i w Krakowie, podjął decyzję o jesiennej kontynuacji programu „Bądź widoczny – widocznym lepiej”. Organizatorzy pragną uświadomić użytkownikom dróg, że ich własne bezpieczeństwo znacząco wzrośnie, wraz ze wzrostem widoczności. Dzięki temu, że użyją kamizelek inni uczestnicy ruchu drogowego będą mogli łatwiej ich dostrzec. Widok kamizelki odblaskowej jest wyraźnym sygnałem o nietypowej sytuacji, w której może wystąpić dodatkowe zagrożenie.
W czasie trwania kampanii patrole Policji podczas kontroli drogowych będą dystrybuować kamizelki odblaskowe. Na stacjach Shell na terenie całej Polski będą sprzedawane kamizelki w cenie producenta. Na ulicach Poznania, Warszawy, na trasie Katowickiej, oraz na Śląsku i w Małopolsce pojawią się billboardy informacyjno- edukacyjne.
|