|
W dniach 3 i 10 października w 10 wyznaczonych salonach z bielizną Triumph na terenie całej Polski w godzinach 10.00 – 18.00 zostanie przeprowadzona akcja, podczas której kobiety będą mogły otrzymać profesjonalną poradę specjalistów – konsultantek.
Firma Triumph zawsze kieruje się życzeniami konsumentek, dlatego odpowiada na rosnące zapotrzebowanie w zakresie zdobycia wiedzy na temat prawidłowego doboru biustonosza. Niestety, wiele kobiet nosi niewłaściwy rozmiar wyrobów gorseciarskich. Panie, które ustaliły swój rozmiar przed kilkoma laty i go nie weryfikują, prawdopodobnie kupują obecnie bieliznę nieodpowiednią.– mówi dyrektor marketingu Elżbieta Lityńska.
Akcja ma na celu zwiększenie świadomości Polek, że zadaniem biustonosza jest podparcie piersi, modelowanie ich lub podkreślenie. Możemy mówić o właściwym spełnieniu roli danego fasonu biustonosza tylko wtedy, gdy jego wyprofilowanie i rozmiar są należycie dopasowane do sylwetki. Decyzję o sprawdzeniu obwodów pod biustem i w biuście należy podjąć przed zakupem, a dopiero potem można przystąpić do wybierania odpowiedniego fasonu. Warto również zdać sobie sprawę, jaki efekt chce się uzyskać i czego oczekuje się od bielizny.
Firma Triumph opatentowała wiele rozwiązań technologicznych m.in. produkcję biustonoszy bez szwów, super wygodne ramiączko Softfeel czy fiszbiny z teleskopami. W asortymencie znajdują się fasony zaspakajające wiele oczekiwań dnia codziennego, a także na szczególne chwile (bal, randka, ślub, sport, macierzyństwo).
Mamy nadzieję, że temat spotka się z zainteresowaniem kobiet i pomoże im zrozumieć jak ważna jest prawidłowo dobrana bielizna.
Dla konsumentek przygotowaliśmy dodatkową, specjalną ofertę rabatową. Każda z pań, która przyjdzie do wybranych salonów Triumph z centymetrem z październikowego wydania Glamour otrzyma 15% zniżki na zakupy.
|