|
Teraz wyznacza trendy w branży obuwniczej. Od sierpnia 2009 r. promuje w całej Europie autorską kolekcję butów marki „5th Avenue”, która powstała dla największej w Europie detalicznej sieci sklepów obuwniczych DEICHMANN. Pierwszą reklamę telewizyjną nakręcono w Nowym Jorku – w Polsce będzie ją można oglądać od 14 września. Kolekcja będzie dostępna w sklepach Deichmann od 24 sierpnia.
Jak każda kobieta uwielbiam buty, dlatego nie trzeba było mnie długo namawiać, żebym stworzyła własną kolekcję butów – powiedziała Cindy Crawford podczas realizacji spotu. Cindy Crawford jest znana nie tylko jako modelka, ale również propagatorka zdrowego stylu życia. W filmach wideo, zrealizowanych z jej udziałem, zachęca początkujących i zaawansowanych do dbania o swoje ciało i zdrowie. Przez lata Cindy Crawford współpracowała z takimi projektantami jak Karl Lagerfeld, Ralph Lauren czy Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Wielokrotnie pojawiała się na okładkach największych światowych magazynów poświęconych modzie, m.in. „Vogue”, „Elle”, „Cosmopolitan”, „Harper’s Bazaar” i „Vanity Fair”, wywierając wielki wpływ na styl ubierania się wielu kobiet. W ankiecie przeprowadzonej przez brytyjski magazyn „New Woman” znalazła się wśród najpiękniejszych kobiet wszechczasów, zajmując trzecie miejsce, tuż za legendami kina Audrey Hepburn i Grace Kelly. Czytelnicy amerykańskiego magazynu „Esquire” uznali ją za najatrakcyjniejszą modelkę ostatnich 70 lat, przyznając jej w roku 2008 pierwszą pozycję w rankingu. Również czytelnicy Playboya docenili jej urodę przyznając jej piąte miejsce na liście najseksowniejszych gwiazd.
Dzięki swojej energii i kobiecości Cindy Crawford wytycza trendy i daje przykład nowoczesnym, pewnym siebie kobietom, które wiedzą, czego chcą i doceniają znaczenie elegancji, stylu i jakości - stwierdza Heinrich Deichmann, prezes zarządu Grupy DEICHMANN, która nawiązała współpracę ze sławną modelką. – Razem z nią, zaprezentujemy w całej Europie niezwykle elegancką, ale dostępną w rozsądnych cenach kolekcję obuwia damskiego. Ceny modeli z kolekcji wahają się od 139 do 299 zł.
W całej Europie kolekcja będzie promowana w sklepach, ale także w prasie, telewizji i w internecie. Pierwszy spot telewizyjny powstał właśnie w Nowym Jorku. Zaczyna się od zapierającego dech w piersiach lotu helikoptera nad Manhattanem, który zabiera widza bezpośrednio na Piątą Aleję. Cindy Crawford pojawia się w kadrze jakby przypadkiem – widzimy ją podczas sesji zdjęciowej kolekcji butów „5th Avenue”. W spocie 43-letnia modelka prezentuje swoją kolekcję. Lubię skórzane, dobre buty. Jakość i styl są dla mnie niezwykle ważne – mówi topmodelka.
Kolekcję „Cindy Crawford Collection by 5th Avenue” składa się z 30 modeli butów dostępnych w sklepach Deichmann. W skład kolekcji wchodzą czółenka, botki z gładkiej skóry lub eleganckiego weluru oraz miękkie kozaki z długą cholewką w kolorach brązowym, koniakowym oraz czarnym. Ozdobne sprzączki, wiązania i szlufki będą przyciągały wzrok. Ulubione modele Cindy to czółenka na wysokich obcasach – proste czarne lub dyskretnie zdobione. Do swojej kolekcji modelka wybrała również kilka kolorowych modeli a dopełniają ją, ciągle modne w tym sezonie, wysoko zabudowane trzewiki.
|