|
Obecna ewolucja z konsumenta na prosumenta stawia ogromne wyzwanie przed firmami i mobilizuje do wykorzystywania w swoich strategiach pojawiające się nowe formy reklamy internetowej.
Znacząco także wzrosły nakłady na reklamę i promocję w Internecie. Technologia i możliwości, które daje to medium w kreowaniu wizerunku, prowadzeniu kampanii, promocji czy zwiększaniu sprzedaży są coraz większe. Rośnie także liczba przykładów nieudanych kampanii i nietrafionych działań. Coraz częściej ich przyczyną jest niefortunna współpraca między agencjami interaktywnymi i klientami.
W tym roku już po raz dziewiąty spotkają się przedstawiciele największych firm wykorzystujących w swojej strategii aktywne działania e-marketingu oraz przedstawiciele firm, którzy planują wykorzystanie marketingu internetowego w swojej działalności
Kongres „E-marketing 2008”, który odbędzie się 5 czerwca w hotelu Marriott w Warszawie będzie stanowił swoistą platformę wymiany doświadczeń i prezentacji najnowszych case studies z wykorzystaniem niepraktykowanych w Polsce działań marketingu internetowego. Eksperci w swoich dziedzinach będą poruszać tematykę ery prosumenta, viral i buzz marketingu, targetowania behawioralnego, lojalności i nowoczesnych technik komunikacji w Internecie.
Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele największych firm i mediów internetowych w Polsce m.in.: Polkomtel, Heyah, Agora, PLL Lot, Unilever, Microsoft, Unimil, Fortis Bank,Grono.net, Gadu Gadu, Money.pl i wielu innych. Gośćmi specjalnymi Kongresu będą Lucjan Exner, Dyrektor Marketingu firmy Unimil prezentujący rozrywkę w Internecie jako element komunikacji marki i Paweł Wujec, Dyrektor Serwisów Wertykalnych Agory.
|