|
"To partnerstwo ma ogromny sens," mówi Jim Morris, dyrektor wykonawczy Światowego Programu Żywnościowego, "Już w zeszłym roku, podczas katastrofy spowodowanej tsunami, i później w Republice Nigru, Unilever pokazał troskę i zaangażowanie w niesienie pomocy głodującym. Dziś dwie ważne organizacje zajmujące się żywnością: Unilever, jeden z największych producentów żywności i Światowy Program Żywnościowy, największa organizacja charytatywna w tym obszarze, łączą siły w walce z głodem wśród dzieci".
Światowy Program Żywnościowy
Światowy Program Żywnościowy ma za sobą ponad 40 lat doświadczenia w dożywianiu i niesieniu pomocy głodującym i ubogim. Dociera średnio do 90 milionów ludzi każdego roku, w co najmniej 80 najbiedniejszych krajach na świecie, w tym świadczy pomoc 61 milionom głodnych dzieci. Organizacja ta prze ten czas zgromadziła unikalną wiedzę na temat potrzeb żywieniowych, posiada ogromne zdolności logistyczne i bliskie kontakty z rządami, organizacjami pozarządowymi oraz społecznościami lokalnymi.
Unilever
Unilever wnosi do programu swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę na temat zdrowia i żywienia, rozwoju produktów i komunikacji marketingowej. Unilever dociera do konsumentów na całym świecie. W trakcie swojej działalności firma wielokrotnie udowodniła, że stworzone prze nią mechanizmy docierania z produktami do konsumentów o niskich dochodach są niezwykle efektywne.
|