|
Firma Danlind, producent proszku do prania Jelp systematycznie prowadzi badania nad koncentracją swoich produktów, po to by rzetelnie realizować jedną z najważniejszych misji - ochronę środowiska. Działania producenta, pokrywają się również z prowadzoną w Unii Europejskiej akcją na rzecz koncentracji proszków do prania, która ma na celu edukację w kierunku zmiany przyzwyczajeń konsumenta. Koncentracja zmniejsza koszty zużycia zarówno detergentów, jak i energii oraz wody, co w skali globalnej powoduje mniejszą eksploatacje środowiska naturalnego oraz poprawę warunków życia.
Jednym z najbardziej znanych na polskim rynku produktów firmy Danlind jest hipoalergiczny proszek Jelp do prania odzieży dzieci i niemowląt. Wraz z koncentracją Jelp pozostał jednym z najbezpieczniejszych, ale także najbardziej wydajnych proszków do prania. Dzięki temu rodzice, których kieszeń i tak często bywa bardzo obciążona, mogą odczuć znaczną ulgę w wydatkach, ponieważ liczba prań uzyskiwanych ze skoncentrowanego detergentu, znacząco wzrosła: w opakowaniu 600 g z 5 prań do 8 (3 prania extra), w opakowaniu 2,4 kg z 19 prań do 32 (13 prań extra), w opakowaniu 5,4 kg z 43 prań do 72 (29 prań extra)
Koncentracja proszku sprawia, iż Klient otrzymuje do 68% prań w prezencie, dzięki czemu nie tylko zmniejsza swoje wydatki na detergenty, ale również zaczyna w świadomy sposób brać udział w działaniach proekologicznych. Jelp jest również jednym z nielicznych proszków na polskim rynku, którego cena, mimo koncentracji, nie wzrosła.
autor: / źódło: / opracowanie:
Danlind
|