|
Od dziś teledysk “Tell Me What We're Gonna Do Now” brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola zaangażowana w walkę przeciwko AIDS od 2006 roku, wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego Motokrzr K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.
– Motorola wierzy, że ludzie są i będą otwarci na problemy krajów rozwijających się. Telefony, które wprowadzamy na rynek pod marką (Moto)Red to popularne modele o przyciągającym wzrok designie, najnowocześniejszym wyposażeniu i intuicyjnej obsłudze. Do modeli Motorazr V3i, Motoslvr L7 obecnie dołącza Motokrzr K1. W ten sposób dajemy naszym użytkownikom możliwość pomocy kobietom i dzieciom w Afryce chorym na AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Na zainicjowany przez lidera U2 – Bono i filantropa Bobby’ego Shrivera program Product(Red) składają się specjalnie zaprojektowane linie produktów najbardziej cenionych międzynarodowych firm. Ich charakterystyczny odcień czerwieni zwraca uwagę na ważny problem epidemii AIDS w Afryce, szczególnie wśród kobiet i dzieci. Motorola przyłączyła się do programu w 2006 roku, prezentując w wybranych krajach wyjątkowe, czerwone wersje swoich telefonów i akcesoriów pod wspólną nazwą (Moto)Red. Część dochodów pochodzących ze sprzedaży produktów z tej linii koncern przeznacza na rzecz kampanii Product(Red).
|