|
„Wiosną i latem 2007 dziewczyna Levi's będzie nosić męskie koszulki dopasowane do kobiecych kształtów. Noszone nisko dżinsy będą miały wąski lub zwężany ku dołowi krój. Kluczowego znaczenia nabierze ubieranie warstwowe oraz zakładanie różnych długości. Szorty i rybaczki obowiązkowo muszą znaleźć się w szafie każdej dziewczyny!” – prognozuje Ewa Sydor.
Hitem sezonu są długo wyczekiwane na polskim rynku tzw. „marchewki”. Nowy krój Levi's 402 Tapered Slim – łączy w sobie doskonały kształt zwężonej nogawki z luźniejszą górą, będącą dzisiaj najnowszym dżinsowym trendem. Królową kolekcji wiosennej dalszym ciągu pozostają „rurki”, czyli Levi's 571 – Slim, których zwężające się ku dołowi nogawki oraz kobieca dopasowana góra, czynią kobiecą sylwetkę bardzo sexy. Z kolei krój Levi's 627 Classic High Waist Straight to dżinsy, które są odpowiedzią marki Levi’s na kiełkującą modę na spodnie z wyższym stanem.
Świeżo powstały rodzaj tkaniny – 10.5 Premium Italian Natural Greencast – rzuca nowe światło na barwiony dżins, który jest wyjątkowo łagodny, ale i wyrazisty, z połyskującą powierzchnią. „Myślą przewodnią kolekcji wiosna-lato 2007 jest hasło „Extremes”, czyli od białego do czarnego. Wykończenia oscylują od mocno spranych, odbarwionych, prawie białych („white nasty”) do bardzo ciemnych i czystych („double dip”)” – mówi Ewa Sydor, Dyrektor Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej Levi Strauss.
Archiwalne grafiki inspirowane światem Indian i okresem Rock'n'Rolla są podstawowymi składnikami kolekcji topów, pełnych zielonych odcieni przechodzących w niebieskości. Dominuje wśród nich styl vintage – z luźniejszymi i dłuższymi krojami oraz różnymi długościami rękawów, pozwalającymi na warstwowe ubieranie.
autor: / źódło: / opracowanie:
Levi's
|