W ten sposób zakończyła się III edycja programu „Produkt Roku”. Program „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” tworzą dwa zasadnicze elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG przeprowadzone przez TNS OBOP oraz tytuł i logo, którym producenci mogą posługiwać się w reklamach i na opakowaniach produktów uznanych w badaniu za najbardziej atrakcyjne w swojej kategorii.
W bieżącym roku wyłoniono Produkty Roku w 27 kategoriach. Tysiące konsumentów zadecydowało, że najlepszymi nowościami są:
Produkty spożywcze
- Goplana Klasyczna Gorzka w kategorii Słodycze (producent: Jutrzenka S.A.)
- Jogurty Owocowe Pitne Polskie w kategorii Jogurty i kefiry (producent: SM Mlekovita)
- Impresja Truflowa w kategorii Lody (producent: Zielona Budka S.A.)
- Mleko Świeże Polskie w kategorii Mleko (producent: SM Mlekovita)
- „Gotujemy po polsku” Appetita w kategorii Mieszanki przyprawowe (producent: Ziołopex Sp. z o.o.)
- Zupa Grzybowa Hortex Ortika w kategorii Zupy mrożone (producent: Polski Ogród Sp. z o.o.)
- Bakalland pomidory w kategorii Przetwory pomidorowe (producent: Bakalland S.A.)
- Vegeta (ziołowa, pikantna, light) w kategorii Przyprawy uniwersalne (producent: Podravka Polska Sp. z o.o.)
- Powerade w kategorii Napoje izotoniczne i energetyczne (producent: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.)
- Bakalland w kategorii Bakalie (producent: Bakalland S.A.)
|