|
Kampania „MTV – pijanym idiotom STOP!” to seria odważnych spotów przedstawiająca młodych ludzi, pod wpływem alkoholu. Spot zrealizowany przez MTV to prezentacja ludzi w różnych stanach upojenia alkoholowego zarejestrowanych na tylnym siedzeniu taksówki. Czytelne i bezpośrednie ujęcia mają dać do myślenia i zniechęcić do prób zasiadania za kierownicą pod wpływem alkoholu. Atmosferę i obraz spotu potęguje piosenka „Leżę” wykonana przez Pawła Kukiza i zespół Piersi.
Hasło/przesłanie kampanii: „Niektórzy źle się prowadzą, ale tylko skończeni IDIOCI prowadzą w tym stanie”.
Nietrzeźwi kierowcy to jedno z największych zagrożeń na polskich drogach. Szacuje się, że pijani uczestnicy ruchu drogowego powodują prawie 15% wszystkich wypadków. Niestety, coraz większy procent sprawców wypadków to młodzi ludzie. Niejednokrotnie MTV Networks angażowało się w akcje społeczne mogące pomóc w adaptacji młodym ludziom. Tym razem, akcją „MTV – pijanym idiotom STOP!” ma na celu uświadomić widzom skalę problemu i zagrożenia z nim związane.
Już od soboty w MTV Polska będzie można obejrzeć cały spot oraz jego skróconą wersję. Ze względu na jego dosłowną i mocną treść, emisja spotu planowana jest w godzinach wieczornych.
autor: / źódło: / opracowanie:
MTV
|