|
Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, która odniosła światowy sukces i jest laureatką wielu nagród przemysłu muzycznego na całym świecie - Grammy, Latin Grammy, MTV, MTV Europe, Latin MTV Billboard, American Music Awards, Echos – wybrała firmę SEAT na głównego sponsora swojej europejskiej trasy koncertowej w 2007 roku, zatytułowanej „ Oral Fixation”. Trasa, która trwać będzie trzy miesiące, rozpocznie się 25 stycznia przyszłego roku występem w Hamburgu, w Niemczech. Shakirę będzie można usłyszeć i zobaczyć w 10 krajach Europy w większości najsłynniejszych i najbardziej znanych miast oraz miejsc koncertowych.
Współpraca Shakiry i firmy Seat oznacza połączenie wizerunku hiszpańskiej marki samochodowej z jedną z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy artystek, której występy i trasy koncertowe doczekały się wielu nagród, by wspomnieć tu chociażby o tytułach „Najlepsza trasa koncertowa wszechczasów w Ameryce Południowej”, „Najlepsza trasa koncertowa w Hiszpanii”, „Najszybciej wykupiona trasa koncertowa w historii”, a także „ Najbardziej porywające wydarzenie w USA”.
Zawierając to porozumienie o współpracy, Seat i Shakira wykraczają daleko poza ramy zwykłego sponsoringu: obie strony zgodziły się, że będzie to związek personalny i strategiczny, a współpraca obu stron odbywać się będzie na zasadach budowania silnych więzi pomiędzy dwoma branżami. Shakira z dumą przyjęła rolę Ambasadora firmy Seat, najmłodszej i najbardziej energicznej marki w Europie; Seat zaś wspiera swe firmowe wartości „aktywny, z temperamentem i doskonale zaprojektowany” z gwiazdą muzyki, która odnosi obecnie swoje największe sukcesy, a której profil i wizerunek doskonale wpisuje się w obie grupy docelowe odbiorców.
|