Do wysublimowanej gry w kolory zapraszają nowe kosmetyki do makijażu Dr Irena Eris. Szminki, cienie, tusze, błyszczyki znaczone marką PROVOKE to pełnia kobiecości, elegancja i prowokująca moc uwodzenia kolorem.
Luksusowe kosmetyki i luksusowe czasopismo wymagają wyjątkowej oprawy. Dlatego marka Dr Irena Eris przy tworzeniu nowego wydania Sense of Beauty zdecydowała się po raz kolejny na współpracę z Piotrem Stokłosą – nazywanym także fotografem piękna, który na co dzień tworzy dla takich marek, jak Christian Dior, Cèline czy Chopard.
Makijaż PROVOKE uchwycony na zdjęciach, zachwyca odważnym połączeniem kolorów, faktur, dynamiką. O to też chodzi w najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu, odpowiadającej światowym trendom. Tym razem proVokujemy kolorem. To on ma moc! Kontrastowe zestawienia (np. pomarańczowego z fuksją) lub monochromatyczny look w odcieniach różu czy morskiej zieleni pozwoli każdej kobiecie poczuć się seksownie, kobieco i niebanalnie.
Nowy Sense of Beauty, nie tylko maluje kolorem. To tytuł o pięknie, ekskluzywnych kosmetykach, wyszukanych gadżetach, innowacyjnych technologiach, ale także o kulturze, sztuce i podróżach. Magazyn łączy doskonały design z ciekawymi tematami i wyjątkowymi wywiadami z ludźmi, którzy żyją pasją. Współpraca ze znanymi artystami, takimi jak Piotr Stokłosa, sprawia, że staje się on jeszcze bardziej prestiżowy. To pozycja dla tych, którzy od życia pragną więcej, szukają inspiracji.
Sense of Beauty jest kwartalnikiem dystrybuowanym w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz selektywnie na wybranych polach golfowych. Jest dostępny także w salonie VIP oraz w executive launge'ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.