|
Istnieje także szansa, że w wyniku kampanii informacyjnej skierowanej do konsumentów, będą oni podczas dokonywania zakupów będą w większym stopniu zwracać uwagę na jakość produktu niż na jego cenę. Wybór produktów rolnictwa ekologicznego będzie sposobem na odgrywanie przez konsumentów pozytywnej roli w przeciwdziałaniu problemom środowis-kowym, a tym samym będzie ważnym elementem odpowiedzialnej konsumpcji.
Ambasador kampanii
Ambasadorem kampanii został Grzegorz Russak, doktor nauk rolniczych, lekarz weterynarii. Z jego pomocą organizatorzy projektu chcą promować w polskim społeczeństwie zapotrzebowanie na produkty ekologiczne.
Dr Russak to znawca polskiej kuchni, zwłaszcza myśliwskiej. Jest autorem wielu książek i publikacji oraz autorskich audycji radiowych. Od 35 lat wykłada na wyższych uczelniach. Prowadzi wszechstronną działalność społeczną. Jest wiceprezesem Polskiego Zrzeszenia Hoteli, członkiem Rady ds. Tradycyjnych i Regionalnych Nazw Produktów Lokalnych i Środków Spożywczych przy Ministrze Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz współinicjatorem powstania Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego.
|