|
Akcję prowadzi GlaxoSmithKline, producent Emulsji i Płynu Ginekologicznego Lactacyd, produktów, których formuła oparta została na naturalnym kwasie mlekowym.
Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet na temat higieny intymnej, ze zwróceniem szczególnej uwagi na znaczenie kwasu mlekowego, stanowiącego naturalną barierę ochronną okolic intymnych.
W ramach podjętej współpracy Jeannette Kalyta udzieli rekomendacji produktom z serii Lactacyd, których skuteczność potwierdzona została badaniami klinicznymi. Ponadto w prasie skierowanej do kobiet, przyszłych i młodych mam, Jeannette Kalyta przybliżać będzie zasady codziennej higieny intymnej, w szczególności w okresie ciąży oraz w trakcie terapii antybiotykowej.
GlaxoSmithKline jest wiodącym producentem leków i produktów ochrony zdrowia. Firma od lat angażuje się w liczne akcje edukacyjne, profilaktyczne i prospołeczne.
|