Reklamacja usług telekomunikacyjnych Reklamacja może być złożona pisemnie, telefonicznie lub ustnie do protokołu, a nawet e-mailem, jeśli operator daje taką możliwość. |
| |
|
|
Usługi telekomunikacyjne - poradnik konsumenta (str: 2) Chcemy, aby w mieszkaniu założono telefon stacjonarny. Kto ma obowiązek to zrobić? |
| |
|
|
Sprzedaż na odległość (str: 2) Sprzedaż na odległość. Zakupy bez wychodzenia z domu. ABC konsumenta! |
| |
|
|
Akwizycja Sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa - spotkanie z akwizytorem. |
| |
|
|
Reklama i promocja - 9,99 zł Przywykliśmy traktować reklamy z przymrużeniem oka. Wiemy, że po użyciu cudownego kremu i tak nie będziemy wyglądać jak dwudziestolatka, która go reklamuje. |
| |
|
|
Jak reklamować? Jak reklamować źle wykonaną usługę? Wszystko zależy od tego, czy zamówiliśmy „rzecz ruchomą” (towar), czy efektem pracy wykonawcy jest np. nowa fryzura albo upranie płaszcza w pralni. |
| |
|
|
Zaliczka czy zadatek? Na pewno nie raz już zdarzyło się, że wykonawca usługi żądał od nas wpłacenia ustalonej przez siebie kwoty tytułem zadatku albo zaliczki. |
| |
|
|
Umowa z fachowcem Czy podpisanie umowy z wykonawcą to objaw braku zaufania, czy przejaw zdrowego rozsądku? |
| |
|
|
Co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji cz.3 ABC konsumenta – co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji. Poznaj swoje prawa! |
| |
|
|
Co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji cz.2 ABC konsumenta – co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji. Poznaj swoje prawa! |
| |
|
|