Zachowaj młodość Sposoby na sprawność i świetny wygląd w każdym wieku |
| |
|
|
Marki odpowiedzialne społecznie Jak pokazują wyniki 13. edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest, Polacy cenią marki odpowiedzialne społecznie. |
| |
|
|
Gdzie kupują Polacy? Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla, szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. A gdzie kupujemy odzież? |
| |
|
|
Którym lekom ufamy? W badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest respondenci wybrali środki, po które sięgają, szukając najlepszego... |
| |
|
|
Najbardziej godny zaufania sprzęt AGD oraz środki czystości Spośród urządzeń AGD Polacy najbardziej ufają markom Bosch i Amica – to wyniki badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Zapytani o najbardziej cenione środki czystości wskazują marki Vizir, Persil, Ludwik oraz Pur. |
| |
|
|
Gotujemy z 5 składników Gotujemy z 5 składników to najnowsza propozycja wydawnictwa Reader’s Digest skierowana do osób, które cenią dobre jedzenie, a nie mają czasu, żeby spędzać długie godziny na gotowaniu. |
| |
|
|
Recepta na długie życie Poradnik Recepta na długie życie przedstawia wyniki najnowszych badań, zawiera rady najlepszych specjalistów, sięga do informacji zaczerpniętych z najbardziej cenionych czasopism medycznych. |
| |
|
|
Słownik wizualny Ponad 6 000 słów i terminów, przejrzysty układ haseł, bogactwo ilustracji i zdjęć, wygodny format to tylko niektóre z atutów najnowszego słownika Reader's Digest. |
| |
|
|
Sondaż o odchudzaniu Pierwszy na tak wielką skalę globalny sondaż Reader’s Digest na temat odchudzania odkrywa, jak w różnych stronach świata zmagamy się z problemem nadwagi |
| |
|
|
Kocham Cię... Polacy zbyt rzadko mówią „kocham cię“ - wyniki światowego sondażu „Reader’s Digest“ |
| |
|
|