|
Smakosze dań inspirowanych kuchnią śródziemnomorską mogą cieszyć się jeszcze bogatszą ofertą – w menu pojawiły się trzy nowe smaki makaronowych dań. Nowa promocja to doskonała okazja do spotkań w gronie najbliższych i wspólnych degustacji – płacąc raz można jeden po drugim poznawać wszystkie smaki makaronów dostępnych w Pizza Hut.
„Makarony to jeden z trzech głównych filarów, na których opiera się menu Pizza Hut. Koncepcja Festiwalu powstała przy założeniu, że wyjście z przyjaciółmi czy rodziną na kolację do restauracji nie musi wiązać się z poważnymi kosztami, a do tego może być okazją do świetnej zabawy w gronie najbliższych.” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut
W ramach oferty „Festiwal Makaronów” płacąc zaledwie 24,90 zł można spróbować wszystkich dań makaronowych Pizza Hut. A wybór jest naprawdę szeroki! Makarony Pizza Hut dzielą się na klasyczne, takie jak Tagliatelle Molto Bene czy Spaghetti di Carne, a także zapiekane w piecu, do których należą między innymi Farfalle di Concretto czy Farfalle di Pollo. Są także Makaronowe Specjalności, które wyróżniają się oryginalną formą podania autorstwa Pizza Hut, a wśród nich najbardziej popularne Pasta Rolls Bolognese oraz Pasta Rolls Spinachi.
W jesiennej odsłonie Festiwalu Makaronów pojawiły się 3 nowe propozycje makaronowych dań. Na amatorów ostrego smaku czeka Spaghetti HOT PEPPERONI. W zestawie makaronów zapiekanych w piecu pojawiło się FARFALLE SPINACHI ze szpinakiem, serem feta i dodatkiem sosu beszamelowego. Z kolei TAGLIATELLE a BROCOLI to aromatyczne połączenie brokułów, szynki i zestawu śródziemnomorskich przypraw.
W ramach oferty „Festiwal Makaronów” prowadzone są działania na fan-page’u marki na Facebooku oraz na stronie internetowej www.pizzahut.pl. Festiwal wspiera także kampania telewizyjna emitowana na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN, kanałach tematycznych TVN, Polsacie i jego kanałach tematycznych, TV4, At Media oraz Discovery. Autorem spotów kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
|