|
Pociągają nas ludzie ładni, zdolni i kompetentni; osoby, które są do nas podobne lub uzupełniają nasze słabości. W podobny sposób tworzymy także oceny poziomu atrakcyjności przedmiotów.
Szereg eksperymentalnych badań psychologicznych dowiódł, iż bardziej lubimy osoby atrakcyjne fizycznie niż przeciętne czy brzydkie. Również przedmiotom przypisujemy podobne właściwości. Przyjrzyjmy się łazience – wnętrzu, z którego korzystamy na co dzień. Pomieszczenie służące zabiegom higienicznym musi spełnić szereg wymagań jego użytkowników. Nie oznacza to bynajmniej konieczności standaryzacji i nijakości łazienki. Możemy przecież postawić na jej atrakcyjność i nieszablonowość. Nowy, pełen niezwykłej ekspresji styl łazienki JOOP! wzbogacony szeregiem wyjątkowych innowacji, może uchodzić za przedmiot pożądania i wzbudzać w nas nad wyraz pozytywne emocje.
Druga zasada atrakcyjności głosi, że o wiele bardziej lubimy ludzi zdolnych i kompetentnych. Także rzetelność wykonania produktów, z których korzystamy, może stanowić początek długotrwałej „współpracy” i lojalności konsumenckiej w stosunku do satysfakcjonujących produktów. Atuty zachęcające do korzystania z armatury JOOP!, firmowanej przez Kludi, nasuwają się same: rączka natrysku posiada drobne dysze odporne na osadzanie się kamienia. Przed oparzeniami dłoni chroni nie nagrzewający się uchwyt ze specjalną wkładką izolującą, zaś perlator Overflow nie tylko urzeka ciekawym kształtem, ale i wyjątkową formą szerokiego, miękkiego i nasyconego powietrzem strumienia wody.
|