|
Tego lata marka Cappy proponuje nam powrót do tamtych czasów – firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają bowiem na rynek nowy produkt – napój Lemon&Nada.
Lemoniada – kiedy to było? Podawana przez mamę, kiedy wracaliśmy do domu po wielu godzinach zabawy, stała się symbolem beztroski, dobrego nastroju i orzeźwienia. Twórcy Lemon&Nady, firma Coca-Cola, nawiązując do emocji z tamtych czasów, przygotowali produkt, który także w dorosłym życiu pomoże nam odnaleźć humor, relaks i dystans do rzeczywistości.
Lemon&Nada (w tłumaczeniu z języka hiszpańskego: „cytryna i nic”) to napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie. Pozbawiona konserwantów Lemon&Nada oferuje przede wszystkim wyśmienity smak. Lemon&Nadę widać już z daleka na sklepowej półce. Klasyczny design śnieżnobiałego opakowania odzwierciedla charakter marki – głównie jej prostotę.
Zanim Lemon&Nada trafiła na polskie półki, zadebiutowała w gorącej Hiszpanii. Pełni życia, kochający zabawę i słońce Hiszpanie pokochali Lemon&Nadę za prostą recepturę, smak i doskonałe orzeźwienie.
„Prosta receptura Lemon&Nady to doskonały, znany Polakom z dzieciństwa sposób na orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Lemon&Nada jest skierowana do osób, które z dystansem podchodzą do życia, lubią delektować się chwilami zabawy i relaksu. Opakowanie produktu oraz cała kampania promocyjna marki pod hasłem „Im prościej tym lepiej” zostały zaprojektowane tak, by zarażać nas dobrym humorem. Znajdą się na nich cytryny i zabawne rysunki, komentujące z przymrużeniem oka naszą rzeczywistość” – powiedział Sebastian Wężyk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Lemon&Nada pojawi się na polskim rynku w połowie maja 2009. Będzie dostępna w dwóch smakach: tradycyjnym cytrynowym oraz cytrynowym z dodatkiem kardamonu. Produkt oferowany będzie w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Wartość kaloryczna 100ml Lemon&Nady wynosi 54 kcal. Sugerowana cena opakowania 1L to 3,99 zł/szt; produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 2,39 zł/szt. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.
|