Jeśli Polka sięga w tym czasie po kawę, to najczęściej rano, aby się obudzić i częściej niż w inne dni pije ją jako dodatek do słodyczy. Z okazji świąt Bożego Narodzenia Tchibo przygotowało wyjątkową ofertę doskonałej jakości kaw Tchibo Exclusive, w eleganckim opakowaniu i ze stylowym prezentem.
Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym Polkom towarzyszą takie emocje jak radość (68 proc. respondentek), spokój (40 proc.) i odprężenie (38 proc.). To czas, w którym, zgodnie z tradycją, obdarowują swoich bliskich prezentami.
Tchibo Exclusive z okazji świąt Bożego Narodzenia przygotowało trzy, specjalne, świąteczne zestawy. Doskonałej jakości kawa, elegancko opakowana, z prezentem w postaci stylowej puszki do przechowywania kawy to najlepszy wybór dla tych, którzy nie wyobrażają sobie świąt bez kawy. Kawa przechowywana w puszce dłużej pozostanie świeża, zachowując swój smak i aromat.
Zestaw zawierający kawę mieloną Tchibo Exclusive (500 g) i stylową puszkę do przechowywania kawy. Rekomendowana cena: 11,59 zł
Zestaw zawierający kawę ziarnistą Tchibo Exclusive (250 g) i stylową puszkę do przechowywania kawy. Rekomendowana cena: 11,59 zł
Zestaw dwóch kaw mielonych Tchibo Exclusive (2 x 250 g). Rekomendowana cena: 11,59 zł
Kawa Tchibo Exclusive to idealna propozycja dla tych, którzy w bogatym i pełnym smaku pragną odkryć duszę Ameryki Południowej. Starannie wyselekcjonowane ziarna kryją w sobie wspomnienie blasku słonecznych promieni oraz klimatu i krajobrazów najlepszych południowoamerykańskich plantacji. Pełen aromatu smak kawy Tchibo Exclusive zapewnia niezwykłe doznania. Zestawy świąteczne Tchibo Exclusive będą dostępne od października w sklepach na terenie całej Polski.
Kawa - Najchętniej mielona
Podczas świąt Bożego Narodzenia co druga Polka, która jest konsumentką kawy, pije najchętniej tzw. kawę po turecku, czyli kawę mieloną, parzoną bezpośrednio w kubku, szklance czy filiżance (54 proc.). Co trzecia Polka, będąca konsumentką kawy, pije w czasie świąt kawę rozpuszczalną (36 proc.).
W święta, Polki, konsumentki kawy, piją kawę głównie dla przyjemności (42 proc.) lub rano, aby się obudzić (42 proc.). Najchętniej przygotowują napar w filiżance (35 proc.) lub w szklance (35 proc.), rzadziej w kubku ceramicznym (27 proc.). W domu niemalże co trzeciej Polki w czasie świat Bożego Narodzenia kawa podawana jest podczas wizyty gości (29 proc.) i równie często do deseru lub słodyczy (27 proc.).
Kawa - Pomysł na prezent
Ponad 90 proc. Polek, obchodzących święta Bożego Narodzenia, kupuje prezenty świąteczne. Więcej niż połowa z nich dokonuje zakupów wcześniej niż na tydzień przed świętami (55 proc.), co dziesiąta – na kilka dni przed świętami, ale mniej niż tydzień (11 proc.). Tylko 1 proc. Polek kupuje prezenty świąteczne w Wigilię. Jeśli Polki wręczają kawę jako upominek, to najczęściej kiedy idą z wizytą (36 proc.). Prawie połowa z Polek uznaje, że kawa to praktyczny prezent, który zawsze się przyda (47 proc.). Polki są bardziej skłonne wręczać ją kobietom niż mężczyznom (34 proc. vs. 15 proc.). Zdaniem Polek kawa - upominek jest wyrazem wdzięczności (38 proc.), a co czwarta Polka, przekazując kawę w prezencie chce podtrzymać dobre relacje (25 proc.).
* Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie marki Tchibo Exclusive przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. Metodologia: CAPI, ogólnopolska, losowa imienna próba kobiet, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polek, N=510, sierpień 2008. W przypadku wykorzystywania informacji z badań konieczne jest podanie źródła: Badanie Tchibo Exclusive.