|
oferuje nową markę dla mężczyzn – Coca-Cola Zero. Ten nowy napój na rynku ucieszy na pewno wszystkich bezkompromisowych mężczyzn, którzy są spragnieni nowości i cenią sobie życie wolne od kompromisów. Nowa marka pojawi się w sklepach już na początku kwietnia. Coca-Cola Zero przeznaczona jest dla niekonwencjonalnych, bezkompromisowych i ciekawych świata mężczyzn. To marka, która odpowiada potrzebom współczesnego mężczyzny, który nie boi się spróbować prawdziwego smaku wolności. Obecnie coraz popularniejsze staje się niebanalne i kreatywne podejście do własnej diety - Coca-Cola Zero doskonale odpowiada na ten trend, dlatego też cieszy się dużą popularnością w Europie. Mężczyźni w Polsce będą mogli sięgnąć po nią już na początku kwietnia, kiedy to trafi do sprzedaży.
Filozofia Coca-Coli Zero polega na odrzuceniu negatywnych stron życia i zastąpieniu ich bezkompromisowymi pozytywami. Dewizą nowej marki jest odwaga na odrzucanie półśrodków i poszukiwanie w zamian rozwiązań gwarantujących maksymalną satysfakcję. Coca-Cola Zero inspiruje do poszukiwania szczęścia w indywidualny sposób i pozwala być egoistą, bez skrępowania konwencjami i bez obaw o ocenę. Design Coca-Coli Zero, połączenie czerni, czerwieni i bieli, to mieszanka męskości i pożądania. Lubiącym nowości, gadżety i stylowe rzeczy na pewno spodoba się najnowszy produkt Coca-Coli. Dodatkowym atutem designu jest klasyczna konturowa butelka, która wraz z nową marką po raz pierwszy zawita w Polsce.
Nowa marka Coca-Cola Zero, to propozycja przede wszystkim dla mężczyzn. Napój nie zawiera cukru, ale zachowuje unikalny pełen smak Coca-Coli. „Zero” oznacza wolność od kompromisów. Młodzi, aktywni, dbający o siebie panowie z pewnością będą chcieli spróbować czegoś nowego. „Zero to napój dla indywidualistów, dla mężczyzn, którzy nie boją się być sobą. Dla tych, którzy umieją powiedzieć głośno o tym, że lubią wpadać na obiady do swojej mamy, ale jednocześnie nie unikają typowo męskich rozrywek i ekstremalnych wyzwań” – mówi kierownik marki Coca-Cola Zero Szymon Michalik.
|