|
Edward Lutczyn, który sam jest znaną w Polsce marką, postanowił wesprzeć proekologiczne działania i przygotował ilustracje, które ozdobią, znane Polakom, wielorazowe torby Greenbag. Jest to już drugie spotkanie pana Lutczyna i marki Greenbag. W 2007 roku ozdobił on swoją pracą limitowaną ilość Greenbagów, które były prawdziwą gratką dla fanów artysty. Popularność pierwszego projektu była tak duża, że firma GAM – producent wielorazowych toreb Greenbag – postanowiła wprowadzić torby z ilustracjami artysty do regularnej sprzedaży w sieciach handlowych. Torby z rysunkami Edwarda Lutczyna będą dostępne już na poczatku czerwca w wybranych sieciach handlowych.
Cieszące się od dawna ogromną popularnością w Australii i Nowej Zelandii torby Greenbag, są od ponad roku obecne także w Polsce. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w naszym kraju. Na ulicach daje się zauważyć coraz więcej osób z charakterystyczną, zieloną torbą ekologiczną w ręce. Moda na „wielorazówkę” to już nie tylko chwilowy trend, ale wyraz ponadczasowej mody na ekologię. Walka z jednorazówkami przybrała na sile, angażując do działania społeczeństwo, a także władze polskich miast. Greenbag zyskał także poparcie największej, międzynarodowej organizacji zajmującej się ochroną przyrody – WWF.
Marka Greenbag to pojemne, wytrzymałe i ekologiczne torby ekologiczne podlegające recyklingowi. Torby Greenbag są odporne na zmywanie, pranie, działanie kwasów, zasad, soli i innych substancji. Dzięki mocnym (utrzymają nawet 7,5 kg), wygodnym uchwytom łatwo napełnia się je zakupami i łatwo nosi. Torby marki Greenbag mogą być używane zamiast foliowych toreb i reklamówek, a poza zakupami, sprawdzą się na wycieczce, w podróży, a nawet jako damska torebka.
|