|
UPS – współpraca z branżą mody na całym świecie
W latach 2003 – 2004 UPS zapoczątkował współpracę z taki projektantami, jak Miguel Adrover i B. Michael podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody, współpracował także ze studentami z New York Fashion Institute of Technology. W ubiegłym roku UPS był sponsorem trzech francuskich projektantów (Adam Jones, Felipe Oliveira Baptista i on aura tout vu), natomiast w tym roku, we wrześniu, UPS sponsoruje 10 nowych projektantów podczas New York Olympus Fashion Week.
„Moda ma dzisiaj autentycznie globalny wymiar, dlatego też i nasza współpraca z sektorem przekracza granice. Jest ona w pełni zsynchronizowana z rolą UPS, który pomaga firmom prowadzić działalność na całym świecie”, powiedział Jean-François Condamine.
UPS – codzienny partner firm sektora mody, wyrobów tekstylnych i dóbr luksusowych
UPS podziela ze światem mody, wyrobów tekstylnych oraz dóbr luksusowych te same wartości: perfekcję, precyzję i kreatywność. Biorąc pod uwagę wymogi branży, w której jakikolwiek kompromis jest nie do pomyślenia, wizerunek marki UPS i jej sprawdzona niezawodność stanowią prawdziwą zaletę dla twórców dóbr luksusowych. Pracując na skalę globalną w bardzo krótkich, ale decydujących okresach czasu, wiedzą oni, iż mogą liczyć na szeroki zakres usług UPS. Z Paryża do Pekinu czy z Mediolanu do Nowego Jorku, Londynu i Tokio, UPS pomaga sektorowi każdego dnia, będąc jego partnerem biznesowym.
Począwszy od wstępnego szkicu aż do pojawienia się kolekcji w butikach, UPS jest blisko swoich partnerów na każdym etapie kreatywnego procesu. Pomagając im synchronizować przepływy towarów, informacji i kapitału, UPS jest w stanie wesprzeć ich codzienną działalność i rozwój, tak by gotowe projekty znalazły się na wybiegach mody, u sprzedawców i w szafach na całym świecie. UPS przejmuje kontrolę nad codziennymi przesyłkami projektantów, pozwalając im całkowicie poświęcić się projektom i w całej mierze wyrazić wybitny talent.
|