|
Wykorzystując moment powrotu do szkolnych ławek, Chiquita porusza temat znaczenia drugiego śniadania. Z przeprowadzonych na zlecenie Chiquity badań OBOP wynika, że Polacy wciąż nie doceniają tego jednego z najważniejszych dla naszego zdrowia posiłków.
Wygląda na to, że moda na bycie trendy wchodzi z impetem również do szkolnych klas. Kolorowe piórniki, modne plecaki i zeszyty z bajkowymi postaciami to tylko niektóre detale, które decydują o „pozycji” w szkolnych rankingach popularności.
Nasuwa się pytanie czy komercyjną karuzelę nakręcają sami uczniowie, czy może rodzice? Obraz ten nie byłby tak negatywny, gdyby nie fakt, że w dużej mierze zostaje zignorowany kulinarny aspekt „szkolnego lifestylu”. Nieświadome konsekwencji dzieci coraz częściej swoje kieszonkowe wymieniają na mało odżywcze i wysokokaloryczne batoniki, chipsy i napoje gazowane.
Tegoroczne wakacje odchodzą do lamusa. Przed nami kolejne dziesięć miesięcy intensywnej pracy, co więcej pracy bez ulubionych wspomagaczy – słońca i wysokiej temperatury. Czy pokłady energii, zebrane podczas wakacyjnych miesięcy, wystarczą na resztę roku? To właśnie w tym momencie firma Chiquita postanowiła przypomnieć Polakom znaczenie drugiego śniadania – najbardziej niedocenianego i zarazem jednego z najważniejszych dla naszego zdrowia posiłków.
Badania OBOP, przeprowadzone na zlecenie Chiquity, wykazują, że 42% respondentów uważa drugie śniadanie za niezbyt ważny posiłek. Blisko połowa badanych przyznaje, że je śniadanie raz w miesiącu albo rzadziej lub nigdy, natomiast 40% rezygnuje z drugiego posiłku z powodu braku czasu.
Banany Chiquita to zdrowy pomysł na drugą przekąskę w ciągu dnia. Sprawią, że dobry humor, wyśmienite samopoczucie i zdrowie będą nam towarzyszyć przez cały kolejny rok.
|