|
Nina Kowalewska–Motlik wprowadziła i wypromowała na polskim rynku ten prestiżowy projekt, promujący najlepsze marki. Dzięki jej profesjonalizmowi i doświadczeniu w promowaniu marki, międzynarodowa, niezależna organizacja Superbrands, zleciła agencji New Communications drugą już edycję eksperckiego rankingu Superbrands.
Nina Kowalewska-Motlik od wielu lat znajduje się na liście najbardziej wpływowych kobiet w Polsce wg. magazynu Home&Market. Znana jest przede wszystkim jako prezes polskiego Harlequina. Wprowadzając do Polski Harlequina postanowiła postawić na jakość - do tłumaczenia powieści zatrudniła najlepszych fachowców.
W efekcie udało jej się sprzedać 500 tytułów w łącznym nakładzie 50 milionów egzemplarzy, co w polskich warunkach było fenomenalnym sukcesem. Case study polskiego Harlequina przerabiany jest przez studentów na Harvardzie. Jest to zarazem jedyna polska marka opisana przez Harvard Business School.
Dwa lata temu Nina Kowalewska–Motlik podjęła się wprowadzenia na polski rynek projektu Superbrands. Po sukcesie Harlequina nikt nie wątpił, że swoim doświadczeniem wypracuje w naszym kraju silny wizerunek międzynarodowego rankingu Superbrands. Wydawany od ponad 10 lat w 60 krajach świata album Superbrands, zwany jest „Biblią brandingu”. W tym roku dzięki Ninie Kowalewskiej-Motlik jego polska wersja po raz drugi ukaże się w Polsce.
Zadaniem Superbrands jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Tytuł Superbrand jest uhonorowaniem ciężkiej pracy zespołu budującego markę.
Należy zaznaczyć, że inne wyróżnienia nie nagradzają trudu działów marketingu, a jedynie wysiłki agencji reklamowych. Na całym świecie wszystkie nagrody wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, są traktowane jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek. Superbrand to marka, która w swojej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję.
|