|
C4 Picasso: nowy pomysł na minivan
|
|
Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu 2006 Citroën zaprezentuje po raz pierwszy C4 Picasso, innowacyjny, siedmiomiejscowy minivan, który uzupełni gamę Citroën.
|
|
|
|
|
Przestronne wnętrze dla pasażerów nie zmniejsza w żaden sposób pojemności bagażnika. W zależności od wewnętrznej konfiguracji, użytkownik ma możliwość regulowania pojemności bagażnika:
- w standardowym i najbardziej znanym układzie, w którym fotele trzeciego rzędu są składane, a fotele z drugiego rzędu maksymalnie przesunięte do tyłu, pojemność bagażnika jest największa w tej kategorii samochodów - 576 l - oferując w szczególności największą szerokość przestrzeni pomiędzy nadkolami (1,17 m)
- otwierane okno bagażnika ułatwia załadunek bagaży aż po sam dach oraz dostęp do bagażnika, gdy C4 Picasso jest zaparkowany na ograniczonej przestrzeni
- w konfiguracji siedmiomiejscowej, bagażnik wyposażony jest w liczne pomysłowe rozwiązania, w tym głębokie zamykane schowki pod fotelami trzeciego rzędu
- w układzie ze złożonymi siedzeniami maksymalna pojemność bagażnika wynosi 1 951 litrów
Szybka i łatwa w obsłudze modułowość
Modułowość C4 Picasso została opracowana ze szczególną starannością w taki sposób, aby wnętrze mogło być szybko i łatwo adaptowane, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich foteli:
- siedzenia w drugim rzędzie składają się jednym ruchem, bez potrzeby wyciągania zagłówków
- siedzenia w trzecim rzędzie składają się bardzo łatwo pod podłogę, bez potrzeby wyciągania zagłówków
- przy złożonych siedzeniach, podłoga bagażnika tworzy idealnie płaską i odsłoniętą powierzchnię, aż do tylnej części przedniego rzędu siedzeń
- dostęp do trzeciego rzędu siedzeń jest bardzo łatwy dzięki oryginalnej, „kinowej" budowie foteli. Siedzisko bocznych foteli w drugim rzędzie podnosi się automatycznie do oparcia po wciśnięciu przycisku, a następnie prostym ruchem ręki, fotel przesuwa się do tyłu za fotelem w pierwszym rzędzie
Nowe rozwiązania technologiczne w trosce o komfort wszystkich pasażerów
Komfort zawieszenia, temat szczególnie ważny dla marki Citroën, jest na najwyższym poziomie, w szczególności dzięki pneumatycznemu zawieszeniu na tylnej osi. Zawieszenie pneumatyczne oferuje wiele dodatkowych zalet:
- zwiększa komfort wszystkich pasażerów
- pozwala zachować stabilny prześwit samochodu niezależnie od obciążenia
zapewnia przyjemność i bezpieczeństwo jazdy niezależnie od ciężaru załadunku
- tylne zawieszenie pneumatyczne pozwala obniżyć lub podnieść próg bagażnika za pomocą przycisku umieszczonego w bagażniku, co ułatwia załadunek
|
|
|
ostatnio dodane:
pokrewne forum:
przeczytaj także:
|