|
Organizatorzy w działaniach komunikacyjnych postanowili skupić się na zagadnieniach związanych z kobiecym sercem. Głównym bodźcem do zainicjowania kampanii były wyniki badań, z których wynika, że w Polsce 55% zgonów wśród kobiet spowodowanych jest chorobami układu krążenia.
Niestety wiele Polek nie zdaje sobie sprawy z wagi stosowania regularnej profilaktyki kardiologicznej. Wielu z nich wydaje się, że problemy związane z zaburzeniami układu krążenia ich nie dotyczą m.in. z racji płci i wieku. Działania edukacyjne prowadzone w ramach kampanii mają na celu obalenie tego stereotypu i zachęcenie do rozpoczęcia dbałość o serce jak najszybciej.
Kampania „Sekrety kobiecych serc” jest przede wszystkim skierowana do kobiet aktywnych zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Stabilizacja życiowa, jaką osiągnęły pozwala im realizować ich plany osobiste. A jednym z kluczowych czynników pozwalających na samorealizację jest zdrowie. Dodatkowo przekaz ma zachęcić kobiety do aktywnych działań związanych z opieką nad sercem.
Katarzyna Herman zbudowała wizerunek kobiety łączącej udane życie rodzinne z karierą zawodową. Niezbędnymi elementami jej dnia codziennego są aktywność fizyczna, dieta i troska o zdrowe serce. Dba o zdrowie, jest gustownie ubrana, energicznie spędza wolny czas. Dzięki współpracy z Katarzyną Herman organizatorzy chcą zwrócić uwagę Polek na konieczność regularnej profilaktyki układu krążenia.
|