Dzień Różowej Wstążki to pełen atrakcji piknik rodzinny łączący edukację z relaksem. Wydarzenie poprzedza rywalizacja
w aplikacji Endomondo „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie”, której celem jest zebranie 2 milionów kilometrów, za które AVON dofinansuje 6 000 badań USG piersi podczas październikowej akcji „Gabinety z Różową Wstążką”.
Już od 28 kwietnia można przyłączyć się do kampanii, zamieniając tysiące stawianych codziennie kroków i przemierzanych kilometrów na realną pomoc. Należy pobrać bezpłatną aplikację Endomondo Sports Tracker, wybrać w menu „Rywalizacje” i wyszukać „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie”. Co dalej? Wystarczy uruchamiać aplikację zawsze, gdy spacerujesz, maszerujesz, uprawiasz nordic walking, biegasz czy jeździsz na rowerze. Zaproś znajomych i zmierzcie się w liczbie spalonych kalorii. Pochwal się swoimi osiągnięciami, publikując zdjęcie na Facebooku
i Instagramie i oznacz je za pomocą oficjalnych hasztagów rywalizacji: #AVONKontraRakPiersi #AVONWalkAndRide i #avonpolska. 100 osób, które spalą najwięcej kalorii, wygrywa zestaw kosmetyków AVON. Swoje wyniki można sprawdzić w aplikacji lub na stronie www.endomondo.com. Wyzwanie podjęły Ambasadorki AVON: Patricia Kazadi i Małgorzata Kożuchowska, a ich starania możesz zobaczyć na Facebooku @Avon Polska i Instagramie @avon_polska.
Wielki finał akcji odbędzie się podczas Dnia Różowej Wstążki. W tym roku podczas pikniku uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat profilaktyki raka piersi podczas konsultacji z lekarzami, dowiedzieć się, jak ważny jest zdrowy styl życia od dietetyków i trenerów personalnych, a także skorzystać z wielu atrakcji, które AVON organizuje wspólnie z partnerami w strefach tematycznych. Wydarzenie poprowadzą Dorota Wellmann, Marcin Propkop i Filip Chajzer, a wśród gości pojawią się ambasadorzy AVON: Małgorzata Kożuchowska, Patricia Kazadi, Karolina Malinowska i Olivier Janiak, a także Red Lipstic Monster.
W strefie zdrowia na uczestniczki pikniku będą czekali lekarze z Medicover, w programie również badania USG piersi. Wykwalifikowane braffiterki z firmy Li PARIE Lingerie powiedzą, jak ważny jest odpowiednio dopasowany biustonosz i pomogą wybrać idealny i piękny model. Dzięki firmie Braster uczestniczki pikniku będą mogły poznać system domowej profilaktyki raka piersi i nauczyć się samobadania za pomocą innowacyjnego urządzenia medycznego.
W strefie piękna profesjonalni wizażyści AVON będą wykonywać modne makijaże i udzielać porad dotyczących doboru kosmetyków. W namiocie kulinarnym specjaliści z firmy Zepter powiedzą, jak gotować smacznie i zdrowo. Eksperci z firmy Sante i Studia Sante Uzdrowisko Miejskie przeprowadzą pomiary biowitalności i konsultacje terapeutyczne, a także degustację wybranych produktów.
W strefie relaksu będzie można odpocząć na leżakach, a prawdziwe odprężenie zapewnią masażyści z For Good Health. Nie zabraknie atrakcji dla mężczyzn, a wśród nich – technologiczna strefa Samsung, w której będzie można przenieść się do wirtualnej rzeczywistości. Samsung udowodni, że technologia jest również kobieca, prezentując swoje najbardziej kobiece produkty. Najmłodszych uczestników zaprosimy do Strefy Malucha z różowym piaskiem, basenem z piłeczkami oraz bańkami mydlanymi, które z pewnością dostarczą dzieciom mnóstwo frajdy.
Punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie ogłoszenie liczby zebranych kilometrów w rywalizacji „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie” i tym samym liczby badań USG piersi, które AVON dofinansuje w październiku w ramach akcji „Gabinety z Różową Wstążką”. Na samym wydarzeniu będziemy walczyć o zwiększenie puli badań, biegając na bieżni i jeżdżąć na rowerach treningowych w strefie zbierania kilometrów firmy Kettler. Uczestnicy będą mogli zmierzyć się również w wielkim Quizie Różowej Wstążki, w którym do wygrania będą wspaniałe nagrody: pięć rowerów Electra, rower stacjonarny firmy Kettler, smartfon Samsung Galaxy S8 oraz zestawy kosmetyków AVON.
Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest firma AVON Cosmetics Polska, która od 1998 roku prowadzi kampanię AVON kontra Rak Piersi. Kampania finansowana jest ze sprzedaży produktów
z Różową Wstążką dostępnych w katalogach, online i warszawskim Avon Studio. Partnerami Dnia Różowej Wstążki są organizacje non-profit: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum
i Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie.
Dzień Różowej Wstążki odbędzie się w sobotę, 10 czerwca 2017 w godz. 14:00 – 18:00, na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie. Już teraz dołącz do wydarzenia na oficjalnym profilu AVON Polska na Facebooku.