|
|
|
|
|
|
Kiedyś w Empiku baba mi pobrała z karty dwa razy tę samą kwotę. Książka kosztowała 64 zł i mi 2 razy to ściągnęło z konta. Uh, ale się wkurzyłam wtedy. _________________ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop...
|
|
|
|
|
|
|
|
zgłosiłaś reklamację Telimena? _________________ Pozdrowienia dla Misia
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, dobrze, że nie wyrzuciłam pokwitowania transakcji. Nie wiem jak ona to zrobiła, bo normalnie zapłaciłam 64 zł i poszłam. Na paragonie też było okej. Potem w domu robiłam jakiś przelew i spojrzałam, że coś jest nie tak. Ale oni już to załatwiali z Bankiem. I po 3 dniach dostałam pieniądze z powrotem. _________________ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop...
|
|
|
|
|
|
|
|
to tyle dobrze Telimena, że zwrócili i nie szarpałaś sobie nerwów, ale jakby tak za granicą doszło do takiej transakcji, a nie miałabyś paragonu to mogłoby być gorzej...
|
|
|
|
|
|
|
|
UU ale numer,no to faktycznie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telimena napisała: |
Kiedyś w Empiku baba mi pobrała z karty dwa razy tę samą kwotę. Książka kosztowała 64 zł i mi 2 razy to ściągnęło z konta. Uh, ale się wkurzyłam wtedy. |
Nie ma co się wkurzać,takie rzeczy zdarzają się i zapewniam Cię że nie było to celowe działanie ekspedientki,poza tym ona przy rozliczeniu terminala też zauważyła błąd ale jak miała Cię szukać? wtedy cierpliwie czeka się na "rozjuszonego klienta"coby mu wynagrodzić straty.Pozdrowionka i więcej wiary w ludzi
|
|