Zmieni się nie tylko butelka Malibu, ale także logotyp. Tej metamorfozy nie można przegapić!
Pierwsza myśl o Malibu? Oryginalny likier o smaku kokosowym, przywodzącym na myśl beztroski i radosny nastrój Karaibów. Charakterystyczna, biała butelka tego trunku jest doskonale znana na całym świecie. Ale nawet coś tak wspaniałego może się zmienić na lepsze.
Nowa butelka jest jak kobieta. Smukła, z pięknie wyrzeźbionymi wysokimi ramionami, kuszącą lekko podwiniętą u dołu etykietą. Nabrała nowoczesnego, współczesnego wyglądu, zachowując jednocześnie całą pozytywną energię i radość, z której słynie Malibu. Przezroczyste okienko wokół dna butelki podkreśla świeżość, lekkość i nowy charakter znanego wszystkim trunku.
To jednak nie koniec małych rewolucji w świecie Malibu. Metamorfozie uległ bowiem także logotyp marki. Czysta i dynamiczna forma przywołuje na myśl wolnego i beztroskiego ducha marki. Słynne palmy zyskały charakter oraz wrażenie, że ich liście muska delikatny podmuch wiatru. Uchwycono też ten niesamowity, inspirujący moment, gdy wschodzące słońce spotyka się z piaskiem plaży, a budzący się dzień jest zapowiedzią jeszcze lepszych chwil.
„Malibu to marka dla kobiet, które wiedzą czego chcą. Zmienia się wraz ze swoimi konsumentkami i trendami w nowoczesnym wzornictwie. Chce się podobać, być dynamiczną i nowoczesną marką”– podkreśla Michał Jaskulski, Marketing Manager w Pernod Ricard Polska.
Cena sugerowana: 45, 00 zł/0,5l