|
Freshpoint jest odpowiedzią na poszukiwania konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na to, co jedzą. Freshpoint to delikatne w środku i chrupiące na zewnątrz, świeże kanapki, wypiekane na miejscu i podawane w domowej atmosferze.
Firma AmRest, lider rynku restauracji typu casual dining, stworzyła nową markę – Freshpoint – miejsce gdzie można znaleźć świeże kanapki serwowane w relaksującej atmosferze. W październiku, w centrum Warszawy otwarto największy punkt kanapkowy z nowej sieci restauracji. Tym samym powstało niepowtarzalne miejsce, w którym codziennie odbywa się „festiwal” świeżych kanapek. Restauracja ta stanowi unikalny punkt w sercu miejskiego zgiełku. Tempo współczesnego życia zmusza ludzi do jedzenia poza domem. Bagatelizują oni tak ważną kwestię, jaką jest jakość tego, co jedzą.
Przed wprowadzeniem marki na rynek, twórcy Freshpoint przeprowadzili badania dotyczące sytuacji gospodarczej kraju, zmian zachodzących na rynku oraz trybu życia Polaków. Rosnące tempo życia oraz świadomość potrzeby zdrowego odżywiania stały się podstawą utworzenia nowego punktu kanapkowego. Pierwszy koncept Freshpoint został przyjęty bardzo pozytywnie. Wyniki kolejnych badań przyczyniły się do poszerzenia oferty cenowej Freshpoint oraz niewielkich modyfikacji wizualnych wnętrza restauracji. W rezultacie powstała oferta skierowana do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast w wieku 18 – 39 lat o średnich i wyższych dochodach; do osób świadomych wagi zdrowego i różnorodnego odżywiania.
Ponad połowa klientów Freshpoint to kobiety w wieku 25 – 35 lat, pracujące w biurach, w wolnych zawodach oraz zajmujące kierownicze stanowiska. Dla tych osób propozycja Freshpoint jest o tyle atrakcyjna, że oferuje bardziej wartościowe i mniej kaloryczne jedzenie. Oferta ta wpisuje się w potrzeby pracujących kobiet, które coraz częściej zmuszone do jedzenia na mieście chcą kontrolować co i jak jedzą, tak aby dbać o swój wygląd i kondycję fizyczną.Freshpoint powstał właśnie z myślą o wszystkich zapracowanych ludziach, którzy mimo szalonego tempa chcą pozwolić sobie na komfort zdrowszego, a jednocześnie smacznego posiłku podanego w wyjątkowo zaprojektowanym wnętrzu.
|