To zdecydowanie wyróżnia markę Białowieski Zdrój na rynku, na którym większość wód deklaruje pochodzenie z gór.
„To marka, która jest łącznikiem pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo ważna dla przyrody, jak dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. Woda ta daje nam kontakt z naturą, moment obcowania z przyrodą. Pozwala nam dostroić się do jej tempa.” – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.
Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody, prostej formy i elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący symbol ochrony i oczyszczenia, jak również bogactwa i różnorodności przyrody.
Woda dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności 0,75l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla konsumenta w bardzo atrakcyjnej cenie.