|
Szesnastowieczny budynek uwieczniony na licznych zdjęciach zamieszczanych w prestiżowych czasopismach stanowi ucieleśnienie pasji i inspiracji płynącej z marki, która jest znana i uwielbiana we wszystkich zakątkach globu. Właśnie w Palazzo Mignanelli narodziła sie jej tożsamość, obejmująca najlepsze tradycje sztuki klasycznej, nowoczesnej i współczesnej ukazywane światu poprzez wspaniałe dzieła najlepszych modelarzy, krawców i hafciarek. Pod najstarszymi freskami i kasetonowymi sufitami, wśród schodów, biurek, biblioteczek, pokoi i pracowni rezydencja Valentino skrywa fascynującą mieszankę epok i stylów. Podobnie jak moda podlega nieustannym zmianom, modyfikacjom i innowacjom. Daje tym samym dowód uwagi, jaką marka Valentino poświęca unikatowości, i swojego oddania pięknu. Cechy te znajdują odzwierciedlenie w niekończącej sie paradzie postaci, pomysłów, obrazów i projektów. Produkty marki Valentino zostały zaprojektowane z myślą o doskonale eleganckiej kobiecie, inspirującą się modą i stylem, pragnącą zaznaczyć swoją obecność w świecie, wyróżnić się z tłumu i żyć pełnia życia.
DYREKTORZY KREATYWNI I ICH WIZJA
W zgodzie z duchem czasów obecni dyrektorzy kreatywni Maria Orazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli postrzegają kobietę Valentino jako osobę wyzwoloną, odważną i pewną siebie. Zachwyca zadziwiającymi kombinacjami czarnej skóry i szyfonu, kaszmiru i metalowych ćwieków, jodełkowanej wełny i subtelnych koronek. Efemeryczna i nieuchwytna, a jednocześnie magnetyczna i tajemnicza. Uwodzi, jest nieprzewidywalna i nieuchwytna jak miraż. Śmiała, a przy tym ulotna. Nosi ubrania, które podkreślają jej nieskazitelną figurę, wyróżniające się skomplikowanymi przeszyciami, luksusowymi materiałami i doskonałymi cieciami. Eleganckie stroje idealnie pasują do jej osobowości. Dyrektorzy kreatywni określają ją jako wyjątkowe, delikatne zjawisko i przekształcają jej niezwykły charakter w trudną do nazwania, a jednocześnie wszechogarniającą kwintesencję zmysłowych wrażeń.
INSPIRACJA
RZYM
Rzym – dom Valentino – wciąż pozostaje doskonałym źródłem inspiracji. Unikatowe dzieła sztuki i architektury, wspomnienia, patyna, symbole i styl tworzą niepowtarzalną i bogatą atmosferę dla różnych nastrojów. Rzym to zapierające dech w piersiach widowisko gibkich neoklasycystycznych kolumn, pełnych przepychu barokowych kaprysów, pięknych widoków, tajemniczych zaułków, oślepiającego słońca i mrocznych uliczek, które symbolizują magnetyzm i sprzeczności kryjące się w bystrej i nieprzewidywalnej kobiecie Valentino. Zna ona i docenia dokonania mody couture, która redefiniuje legendarne motywy, nadając luksusowym materiałom i technikom współczesny szyk, dokładnie analizuje sylwetkę i objętość, tworząc fałdowane i drapowane modele, wzbogacone precyzyjnymi i wyszukanymi przeszyciami, wycięciami oraz fantazyjnymi wzorami. Kobieta Valentino wciąż poszukuje siebie. Jest zachwycająca, tajemnicza i absolutnie olśniewająca. Wie, jak wyróżnić się z tłumu, umiejętnie żongluje swoim wizerunkiem i ma dystans do samej siebie. Pozwala ponieść się wyobraźni, interpretując styl Valentino na swój sposób i nosząc dzieła haute couture – unikatowe i ponadczasowe jak Wieczne Miasto.
JEJ ZAPACH
KLASYCZNY I NOWOCZESNY
Zmysłowa i śmiała kobiecość, która wymyka sie konwencjom, zainspirowała dwóch mistrzów perfumeryjnych Oliviera Crespa i Alberta Morillasa do stworzenia zapachu będącego hołdem dla współczesnej kobiety Valentino. Każda z nut perfum Valentina ujawnia charakter i wyrafinowanie oraz zaskakuje, łącząc w sobie zapach włoski, kwiatowy i orientalny. Entuzjastyczna i radosna bergamotka miesza się z zuchwałą nutą białych trufli. Po nich pojawia ucieleśniający piękno aromat jaśminu, pomarańczy i tuberozy, a następnie radosna nuta smakowitych poziomek. Całość zwieńcza szlachetne drzewo sandałowe i zmysłowy bursztyn… Valentina zostawia po sobie słoneczny i zaskakujący, klasyczny, ale nowoczesny ślad.
EKSKLUZYWNY FLAKON
Intensywny zapach perfum idealnie komponuje sie z subtelnym flakonem z przezroczystego kryształu. Lekko zaokrąglony, ale zgrabny, ozdobiony trzema kwiatami – białym, beżowym i cielistym – symbolami mody Valentino w kolorach pojawiających się w nowych kolekcjach, podkreśla zamiłowanie tej marki do kontrastów i przeciwieństw. Zmysłowy flakon, który umiejętnie łączy w sobie zadziorność i niewinność, powściągliwość i otwartość, zwieńcza srebrne koło i perła. Białe opakowanie zdobią wytłaczane motywy kwiatowe.
CENY:
EDP 80 ml – 399 zł
EDP 50 ml – 299 zł
EDP 30 ml – 229 zł
|