|
William Grant's jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek na rynku whisky. Utrzymanie pozytywnego trendu wymaga dużych inwestycji, które skupione są głównie w kanale HoReCa. Znaczenie handlowe i reklamowe on-trade’u dynamicznie rośnie wraz z zasobnością portfeli Polaków, którzy coraz częściej spędzają wieczory w klubach, pubach i barach.
Nazwa najnowszego Music Baru związana jest z nowatorskim sposobem prezentowanych w nim dzieł artystycznych – „Light Box”. Lokal oświetlony jest pełnym systemem zmiany barw typu RGB i wyposażony w system zarządzania obiektem „Inteligentny Dom”. Music Bar zaprojektowała pracownia architektoniczna K3 – jeden ze współtwórców projektu polskiego pawilonu na Expo 2005. Efekt jej pracy, to harmonijne połączenie elementów zabytkowej zabudowy starówki krakowskiej z nowoczesną techniką. Wnętrze Music Baru będzie jednym z najnowocześniejszych na krakowskiej starówce.
– Chcemy by Music Bar stał się miejscem, którego po prostu nie można pominąć na klubowej mapie Krakowa – dodaje Paweł Sobalak. – W tym roku planujemy zainwestować w jeszcze jeden lokal. Na początku listopada otworzymy bar Grant'sa we Wrocławiu.
Uroczyste otwarcie baru Grant’sa, które odbędzie się 13 października, uświetni występ formacji Niewinni Czarodzieje znanej z obecności na falach radia Jazz, a także ze współpracy z solistami takimi jak Smolik czy Maria Sadowska.
|